در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

معرفی لوگوی جدید ولوو با طراحی ساده‌تر

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

معرفی لوگوی جدید ولوو با طراحی ساده‌تر

ولوو جدیدترین خودروسازی است که لوگوی خود را به‌روزرسانی کرده است. لوگوی این شرکت که به آیرون مارک (Iron Mark) معروف است، در نسخهٔ جدید خود طراحی ساده‌تر دوبعدی پیدا کرده و به رنگ مشکی درآمده است. این لوگوی جدید بسیار ساده‌تر از نمونهٔ سه‌بعدی قبلی به نظر می‌رسد. البته هرچند ولوو رسماً به‌روزرسانی لوگوی خود را اعلام کرده اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این لوگوی جدید در محصولات این برند سوئدی استفاده خواهد شد.


به گفتهٔ یک نشریهٔ مالزیایی، ولوو تا سال ۲۰۲۲ از لوگوی فعلی خود استفاده خواهد کرد و از سال ۲۰۲۳ به بعد لوگوی جدید روی محصولات این شرکت می‌رود. ولوو از سال ۱۹۳۰ از لوگوی آیرون مارک استفاده می‌کند اما این لوگو در طول سال‌ها تغییراتی را تجربه کرده است. برای اکثر شما اما احتمالاً سه لوگوی اخیر ولوو که از سال ۲۰۰۰ به بعد استفاده شده‌اند آشناتر به نظر می‌رسند. هر سهٔ این لوگوها طراحی سه‌بعدی با بخش میانی آبی‌رنگ دارند.

طی ۱۸ ماه گذشته خودروسازان زیادی لوگوی خود را بروز کرده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به فولکس‌واگن، نیسان، رنو، کیا، پژو و جنرال موتورز اشاره کرد. طراحی اکثر این لوگوهای جدید نیز مثل آیرون مارک ولوو بیشتر روی سادگی و نمای دوبعدی تمرکز داشته است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه