در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

هشت دستگاه بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰ برای تحویل به خریداران تولید می شود

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

هشت دستگاه بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰ برای تحویل به خریداران تولید می شود

بوگاتی ساخت هشت دستگاه اول از شیرون سوپراسپرت ۳۰۰ را به پایان رسانده است. دو سال پیش بود که پروتوتایپ این خودرو با دستیابی به سرعت ۴۸۲ کیلومتر بر ساعت رکورد سرعت را شکست و حالا این هایپرکار رکوردشکن آمادهٔ تحویل به خریداران شده است. از این نسخه تنها ۳۰ دستگاه تولید می‌شود که همگی بدنه‌ای فیبر کربنی با خطوط نارنجی‌رنگ خواهند داشت.

بوگاتی برای اینکه بتواند شیرون را به سرعت ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت برساند، در نسخهٔ سوپراسپرت ۳۰۰ تغییرات و اصلاحاتی انجام داده است. مهم‌ترین این اقدامات، تغییرات آئرودینامیکی شامل بخش عقبی کشیده‌تر، کاور اختصاصی پیشرانه و چهار سر اگزوز عمودی هستند. در جلوی خودرو هم از سپر جدید، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و گلگیرهای متفاوت استفاده شده است. علاوه بر این، سوپراسپرت ۳۰۰ از رینگ‌های متمایزی هم بهره می‌برد.

یکی دیگر از تفاوت‌های سوپراسپرت ۳۰۰ با نسخه‌های معمولی شیرون هم در پیشرانهٔ ۶ لیتری W16 چهار توربوی آن انجام گرفته و قدرت آن از ۱۵۰۰ اسب بخار به ۱۶۰۰ اسب بخار افزایش یافته است. همهٔ این اصلاحات در نمونه‌های تولیدی این خودرو هم وجود خواهند داشت اما بااین‌حال، برخلاف نسخهٔ پروتوتایپ، حداکثر سرعت آن‌ها روی ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه