در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

نیو ET7 مهمان جدید بازار اروپا

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

نیو ET7 مهمان جدید بازار اروپا

NIO با سدان ET7 خود وارد بازار اروپا خواهد شد و اولین حضور آن قرار است با تحویل به مشتریان آلمانی در اواخر سال ۲۰۲۲ رقم بخورد.

این خودروساز تأیید کرده که تحویل این خودروهای الکتریکی را در سه ماهه چهارم سال آینده شروع می‌کند و آن قدر به تقاضای محلی برای این خودرو اطمینان دارد که یک کارخانه محلی در اروپا را برای این منظور تأسیس خواهد کرد یا با تولیدکنندگان محلی برای تولید مشترک همکاری خواهد نمود.

بنیان‌گذار و مدیر اجرایی نیو گفته که ورود به آلمان هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند و هدف این است که تا پایان سال ۲۰۲۲ بتوانند سدان ET7 را در این کشور به فروش برسانند.

استارت آپ چینی خودروهای برقی، علاوه بر آماده شدن برای ورود به بازار اروپا، شروع به جذب استعدادهای محلی کرده ازجمله الکس شوارتز را به‌عنوان مدیر اجرایی خود در اروپا منصوب کرده که پیش از این در PayPal و eBay فعالیت داشته است.

نیو هنوز قیمت ET7 را در آلمان اعلام نکرده است. این دومین مدلی از این خودروساز است که بعد از تحویل اخیر شاسی بلند ES8 در نروژ وارد بازار اروپا می‌شود. مشتریان چینی فعلاً می‌توانند ET7 را با یکی از سه پکیج باتری ۷۰ کیلوواتی با برد ۵۰۰ کیلومتر، ۱۰۰ کیلوواتی با برد ۷۰۰ کیلومتر و ۱۵۰ کیلووات ساعتی با برد ۱۰۰۰ کیلومتر سفارش دهند. این خودرو از دو موتور الکتریکی که هر کدام روی یک محور نصب می‌شوند و قدرت ترکیبی ۶۵۳ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر دارند سود می‌برد تا بتواند شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۳.۹ ثانیه را ثبت نماید.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه