در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تنوع محصولات مرسدس-آام‌گ در آینده نزدیک کاهش پیدا می کند

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

 تنوع محصولات مرسدس-آام‌گ در آینده نزدیک کاهش پیدا می کند

مرسدس-آام‌گ در نمایشگاه مونیخ خودروهای هیجان‌انگیزی را معرفی کرده است. EQS53 AMG اولین محصول الکتریکی این شرکت محسوب می‌شود و AMG GT63 S E Performance هم قوی‌ترین خودرویی است که تاکنون مرسدس و AMG ساخته‌اند. این دو خودرو شاید نشان دهند که مرسدس-آام‌گ هیچ محدودیتی در تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود ندارد اما این‌طور نیست زیرا رئیس جدید AMG «فیلیپ شیمر» در گفتگو با رسانه‌ها در نمایشگاه مونیخ اظهار داشته است که این شرکت قصد دارد تعداد محصولات خود را کاهش دهد.

البته جای نگرانی نیست زیرا مدل‌های پرچم‌دار حذف نخواهند شد بلکه AMG می‌خواهد برخی محصولات پایه‌ای خود را کنار بگذارد. به گفتهٔ شیمر، رئیس قبلی شرکت «توبیاس موئرس» که حالا مدیرعامل آستون‌مارتین شده است، AMG را به شرکتی با موقعیتی خارق‌العاده در بازار پرفورمنس تبدیل کرد اما بااین‌حال، رئیس جدید می‌خواهد شرکت عقب‌نشینی کند و سبد محصولات کنونی خود را کمی کاهش دهد.

ازآنجایی‌که AMG روی یک پلت‌فرم اختصاصی برای خودروهای الکتریکی کار می‌کند و احتمالاً برای سرمایه‌گذاری روی این معماری به بودجهٔ بیشتری نیاز دارد، هزینه‌های تحقیق و توسعه در خودروهای کوچک‌تر را کاهش خواهد داد. این پلت‌فرم جدید امکان پیاده کردن تکنولوژی‌ها و آئرودینامیک پیشرفته‌تری را در محصولات بعدی AMG فراهم خواهد کرد و این یعنی نسل جدید محصولات این شرکت در قطعات کمتری با مدل‌های معمولی مرسدس بنز اشتراک خواهند داشت. موضوع مهم‌تر اینکه شیمر می‌خواهد همکاری نزدیک‌تری با بخش فرمول یک AMG داشته باشد و منطق و فلسفهٔ فرمول یک را به خودروهای پرفورمنس جاده‌ای بیاورد.


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه