در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ جدید معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ جدید معرفی شد

تویوتا کرولا کراس چند ماه پیش معرفی شد و تا چند هفته دیگر روانه نمایندگی‌های این خودروساز در بازار آمریکا خواهد شد. با آغاز ماه اکتبر خریداران خواهند توانست این کراس اوور جدید ژاپنی را با قیمت پایه ۲۲۱۹۵ دلار سفارش دهند. با این مبلغ می‌توان مدل پایه دیفرانسیل جلو را خریداری کرد.

کرولا کراس جدید در کارخانه جدید مزدا و تویوتا در آلاباما مونتاژ می‌شود جایی که ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاهی وجود دارد. در حال حاضر این خودرو فقط با یک پیشرانه در دسترس خواهد بود اما تویوتا قول معرفی قوای محرکه هیبریدی روی آن در سال‌های آینده را نیز داده است.

در حال حاضر کرولا کراس با پیشرانه ۲ لیتری بنزینی که قدرت ۱۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۳ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. این نیرو به‌صورت استاندارد به چرخ های جلو فرستاده می‌شود اما می‌توان با پرداخت ۱۳۰۰ دلار سیستم چهار چرخ محرک را سفارش داد. یک پله بالاتر از تریم پایه L تریم LE با قیمت پایه ۲۴۵۴۵ دلاری قرار دارد. همچنین قیمت مدل فول XLE نیز از ۲۶۳۲۵ دلار شروع می‌شود. گران‌ترین نسخه کرولا کراس از نوع XLE AWD است که با بهای ۲۷۶۲۵ دلار در دسترس می‌باشد.

حتی مدل پایه L نیز از تجهیزات مناسبی سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر مولتی‌مدیای ۷ اینچی، دریچه‌های کولر عقب، ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو و عقب LED و دو درگاه USB اشاره کرد. در تریم LE تجهیزاتی همچون شارژ بی‌سیم، رینگ‌های ۱۷ اینچی، فرمان چرمی و آینه‌های گرم شونده دیده می‌شوند. نهایتاً هم تریم XLE به مواردی همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی، صندلی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای مجهز است.

تویوتا در زمان معرفی این خودرو قول معرفی چیزهای بیشتر در سال‌های آینده را داده است. به این ترتیب مشتریان خواهند توانست قوای محرکه هیبریدی را نیز انتخاب کنند.


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه