در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

ب‌ام‌و X1 نسل جدید توسط جاسوسان شکار شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

ب‌ام‌و X1 نسل جدید توسط جاسوسان شکار شد

نسل بعدی ب‌ام‌و X1 توسط جاسوسان صنعتی شکار شد. درحالی‌که دو پروتوتایپ از این خودرو در جاده‌های اروپا و با پوشش استتاری سنگین در حال آزمایش هستند، این تصاویر چشم‌انداز بهتری از آینده کوچکترین کراس‌اوور باواریایی را به روی ما باز می‌کند.

درواقع این خودروها فریبنده هستند زیرا هنوز از قطعات اصلی نسل فعلی همراه با اجزایی از نسل بعدی استفاده شده است. به‌عنوان مثال در یکی از این خودروها از چراغ‌های مدل‌های تولیدی فعلی استفاده شده و دیگری از چراغ‌های موقتی سود می‌برد. شاید ترکیبی از این دو خودرو نشان دهنده نسل بعدی باشد.

خوشحال خواهیم شد که جلوپنجره کلیوی شکل فعلی را باز هم بدون تغییر در آینده شاهد باشیم. البته با توجه به تصاویر ابعاد آن‌ها اندکی بزرگتر خواهد شد اما هنوز به جلوپنجره مورد انتقاد سری ۴ جدید نزدیک نمی‌شود. در ترکیب با چراغ‌هایی تیزتر، نمای جلو، تهاجمی‌تر و متناسب‌تر خواهد بود.

اولین عکس‌ها از کابین این نسل X1 هم اشتراکات زیاد با سری ۲ اکتیو تورر جدید را نشان می‌دهد. فرمان سه پره اسپرت و نمایشگر دیجیتالی عریض، یک کراس‌اوور ممتاز را در این کلاس معرفی می‌کنند اما در این مدل‌های آزمایشی، آرایش کنسول مرکزی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

بسته به بازار منطقه‌ای، این خودرو با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. ابتدا انتظار می‌رود در سال آیند مشتریان اروپایی به این خودرو دسترسی یابند و سپس پند ماه بعد این خودرو به بازار امریکا هم راه خواهد یافت. ظرف چند ماه آینده نسخه کامل این خودرو را ملاقات خواهیم کرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه