در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

امضای قرارداد چندساله جورج راسل با تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

امضای قرارداد چندساله جورج راسل با تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی

پس از انتقال والتری بوتاس به تیم آلفارومئو، سرانجام اخبار پیشین تائید شد و جورج راسل قراردادی چندساله با تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی امضا کرد. به این ترتیب از فصل ۲۰۲۲ مسابقات به بعد، راسل و همیلتون هم‌تیمی خواهند بود.

راسل که سال پیش و در گرندپری صخیر عملکرد قابل‌توجهی بر جای گذاشت صندلی دوم تیم مرسدس-ای ام جی را در اختیار خواهد گرفت. راسل که تا همین چند روز پیش از آن پشت فرمان خودروی این تیم ننشسته بود توانست تنها ۰.۰۲۶ ثانیه پشت سر والتری بوتاس قرار گیرد و حتی تا زمان بروز مشکل در خودروی خود پیروز مسابقه باشد.

این راننده جوان حتی امسال و با تیم ویلیامز نیز بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و اولین امتیازاتش را کسب کرده است. او پس از کسب رتبه هشتم در مجارستان توانسته اولین پودیوم یا سکو را در بلژیک کسب کند.

راسل پس از ملحق شدن به تیم مرسدس-ای ام جی گفته است:

این یک روز خاص برای من هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای است. من درعین‌حال احساسات مختلفی دارم به‌گونه‌ای که از حضور در مرسدس هیجان‌زده هستم. همچنین مجبورم با هم‌تیمی‌ها و دوست‌های خود در تیم ویلیامز خداحافظی کنم. همکاری با تمامی اعضای این تیم برای من یک افتخار بوده است.

او افزوده است:

اگر بگویم از این انتقال خوشحال نیستم دروغ گفته‌ام. این یک فرصت بزرگ برای من بوده و دودستی آن را خواهم چسبید. البته چالش‌های زیادی نیز وجود دارد که من برای روبرو شدن با آن‌ها آماده می‌شوم.

توتو ولف مدیر تیم مرسدس-ای ام جی نیز گفته است:

تصمیم حضور راسل در تیم ما فرایندی راحت یا سرراست نبوده است. والتری در ۵ فصل گذشته عملکردی خیال‌انگیز داشت و یکی از اجزای اصلی موفقیت و رشد تیم بود. او به همراه همیلتون یک همکاری تمام‌عیار را به نمایش گذاشتند و همین همکاری یک سلاح ارزشمند برای رقابت با سایر تیم‌ها بود و باعث شد ما به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنیم.

او در ادامه افزوده است:

ما بسیار خوشحالیم تائید کنیم که جورج فرصت برداشتن قدم بعدی خود و حضور در مرسدس را پیدا کرده است. او از هر لحاظ یک پیروز بوده و در سه فصل گذشته با ویلیامز نشان داده که آینده درخشانی خواهد داشت.

ولف اظهار داشته است:

حالا چالش ما هماهنگی جورج با لوئیس به عنوان بهترین راننده تاریخ فرمول ۱ خواهد بود. مطمئنم به همان اندازه که همکاری این دو نفر بیشتر شود یک تیم قوی ایجاد شده و مرسدس بازهم در فصل‌های پیش رو پیروز خواهد بود.

جرج راسل و لوئیس همیلتون

اگرچه راسل آینده درخشانی دارد و در فصل‌های پیشین توانایی‌ها و استعدادهای خود را به نمایش گذاشته اما این راننده ۲۳ ساله باید تلاش‌های زیادی را انجام دهد تا در کنار لوئیس همیلتون به چشم آید.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه