در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

آشنایی با موتورسیکلت مفهومی ب‌ام‌و CE 02

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

آشنایی با موتورسیکلت مفهومی ب‌ام‌و CE 02

ب‌ام‌و موتوراد از موتورسیکلت مفهومی خود با نام Concept CE 02 رونمایی کرد.


این کانسپت که به عنوان برداشت جدیدی از حمل‌ونقل هوشمند و شهری تعریف شده یک موتورسیکلت یا اسکوتر سنتی نیست. در واقع با یک وسیله نقلیه الکتریکی و سبک‌وزن روبرو هستیم که ترکیبی از یک موتورسیکلت و اسکوتر می‌باشد.

این همان چیزی بوده که طراحان می‌خواسته‌اند زیرا کانسپت CE 02 برای جذب افرادی که تاکنون تجربه سواری با موتورسیکلت را نداشته‌اند طراحی شده است. با توجه به این هدف جمعیتی جای تعجبی ندارد که در این کانسپت از صندلی اسکیت بورد، گرافیک‌های جذاب و برچسب‌های سفارشی استفاده شده است.

جدای از این موارد ب‌ام‌و می‌گوید بایک موردبحث ابعاد ساده و شفافی دارد که جذابیت ظاهری و احساسی آن را تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های CE 02 می‌توان به رینگ‌های ۱۵ اینچی، چراغ‌های LED و پشت آمپرهای دیجیتالی با طراحی مینیمالیست اشاره کرد.

رانندگان این وسیله نقلیه همچنین شاهد صندلی مداوم خواهند بود که باعث می‌شود راننده چندین وضعیت مختلف شامل خم شدن به عقب و… را داشته باشد. این بایک همچنین از محفظه بار کوچکی بین صندلی و فریم سود می‌برد.

کانسپت CE 02 برای کاربری شهری طراحی شده و از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۵ اسب بخار استفاده می‌کند. البته به لطف وزن نسبتاً کم ۱۲۰ کیلوگرمی این وسیله نقلیه می‌تواند به سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. کانسپت موردبحث همچنین شعاع حرکتی ۹۰ کیلومتری دارد که برای یک سفر شهری عادی کفایت خواهد کرد.

از آنجایی که CE 02 برای جذب افراد غیر ماهر طراحی شده بنابراین دارای البسه با حفاظت خاص است. ب‌ام‌و موتوراد می‌گوید متریال پرینت شده روی لباس خاصیت مقاومت در برابر سایش و جذب ضربه را دارد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه