در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

قیمت و مشخصات اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۲

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

قیمت و مشخصات اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۲

حدود ۱۰ روز پیش بود که اینفینیتی از QX80 مدل سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد خودرویی که در بخش کابین بهبودهای محسوسی را تجربه کرده است. شاسی‌بلند پرچم‌دار این برند لوکس از چند روز دیگر با قیمت پایه ۷۰,۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

تریم پایه این خودرو با نام لوکس شناخته شده و دارای تجهیزاتی همچون صندلی‌های چرم ناپا، رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم صوتی سطح بالای Bose با ۱۳ بلندگو و درب پشتی برقی می‌باشد. یک پله بالاتر تریم پریمیوم سِلِکت با بهای ۷۵۳۸۵ دلار قرار دارد که به تریم منحصربه‌فرد کابین و رینگ‌های ۲۲ اینچی کرومی مجهز شده است.

مدل فول کامل QX80 با نام سنسوری شناخته شده و از عناصر کرومی در بدنه، سیستم صوتی قوی‌تر با ۱۷ بلندگو، صندلی‌های جلوی سردکن دار و دیگر تجهیزات سود برده و ۸۲,۲۳۵ دلار قیمت دارد. صرف‌نظر از تریم انتخابی، سیستم چهار چرخ محرک به عنوان آپشن ۳۱۰۰ دلاری در دسترس است که همین امر باعث می‌شود قیمت آغازین گران‌ترین نسخه QX80 به ۸۵,۳۳۵ دلار برسد.

تمامی نسخه‌های این شاسی‌بلند به‌صورت استاندارد از نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی جدید برخوردار هستند. به این موارد باید اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو، سیستم ناوبری یکپارچه و شارژر بی سیم گوشی هوشمند را نیز اضافه کرد.

برای QX80 2022 تنها یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متری در دسترس است. این نیروگاه آهنین با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

پیش‌فروش QX80 2022 طی روزهای آتی شروع خواهد شد. این شاسی‌بلند فول سایز که در کیوشوی ژاپن تولید می‌شود از اواخر سال جاری میلادی در دیگر بازارها نیز قابل انتخاب خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه