در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

دی‌اس تا سه سال آینده کاملا الکتریکی خواهد شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

دی‌اس تا سه سال آینده کاملا الکتریکی خواهد شد

جدیدترین برندی که اعلام کرده تمام الکتریکی خواهد شد، دی‌اس است. این برند لوکس فرانسوی از سال ۲۰۲۴ فقط خودروهای تمام الکتریکی به فروش خواهد رساند. هرچند این شرکت از سال ۲۰۱۹ مدل‌های هیبریدی را به بازار عرضه می‌کند اما این تغییر قابل‌توجهی محسوب می‌شود که خیلی سریع رخ خواهد داد. این شرکت جزئیات زیادی در مورد این برنامه اعلام نکرده اما گفته است که این فرایند را با ارائهٔ نسخهٔ الکتریکی DS 4 آغاز خواهد کرد. سپس این شرکت از طرح کاملاً جدیدی رونمایی خواهد کرد و اولین پروژهٔ تمام الکتریکی استلانتیس بر اساس پلت‌فرم STLA را به بازار خواهد فرستاد.

مدل‌هایی که بر اساس این پلت‌فرم ساخته می‌شوند، بین ۴.۲ تا ۵ متر طول خواهند داشت و به پکیج‌های باطری ۸۷ تا ۱۰۴ کیلووات ساعتی مجهز خواهند بود که حداکثر برد ۷۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. به گفتهٔ دی‌اس، این خودروها از تکنولوژی و پالایش قابل‌توجهی برخوردار خواهند بود و ویژگی‌های فنی مناسبی را برای خریداران محصولات دی‌اس ارائه خواهند کرد. مدیرعامل دی‌اس نیز در بیانیه‌ای گفته است:

صنعت خودرو در حال تغییر است و سرعت و وسعت این تغییر بی‌سابقه است. به‌عنوان پیشگام، دی‌اس این حرکت را با قرار دادن الکتریکی‌سازی در مرکز استراتژی خود پیش‌بینی کرده است

وی الکتریکی شدن همهٔ محصولات دی‌اس را برنامه‌ای جسورانه دانسته که از سال ۲۰۲۴ شکل می‌گیرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه