در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

داچیا نام شاسی‌بلند جدید و هفت‌نفره خود را جوگر گذاشت

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

داچیا نام شاسی‌بلند جدید و هفت‌نفره خود را جوگر گذاشت

با جوگر Jogger، خودروی خانوادگی جدید و ارزان‌قیمت داچیا آشنا شوید. این خودرو که چند روز دیگر معرفی می‌شود جایگزین لوگان MCV شده و از همان روند نام‌گذاری مشابه داستر سود می‌برد به گونه‌ای که در انتهای نام خود دارای پسوند er می‌باشد.

تیزر جدید منتشر شده توسط داچیا تائید کننده آن است که جوگر نسخه استیشن لوگان سدان/ساندرو هاچبک بوده و از ویژگی‌های خشن مدل‌های استپ وی و همان رنگ نارنجی دوست‌داشتنی سود می‌برد. در این ویدئوی کوتاه بخشی از شیشه‌های خودرو را می‌بینیم. همچنین میله‌های سقف بزرگ مشابه ساندرو استپ وی نیز دیده می‌شوند.

جوگر به‌صورت پنج یا هفت‌نفره در دسترس خواهد بود و از چراغ‌های عقب مشابه محصولات ولوو با گرافیک Y شکل سود می‌برد. نمای عقب سرراست این خودرو نیز به‌ منظور ایجاد حداکثر فضای بار طراحی ‌شده است. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو نیز از لوگان و ساندرو گرفته شده‌اند و احتمالاً به‌صورت استاندارد از دیلایت های LED سود خواهند برد.

فعلاً تصاویری از کابین جوگر جدید منتشر نشده اما از آنجایی که محصولات داچیا به دنبال ارائه ویژگی‌های مناسب با قیمت ارزان هستند بنابراین انتظار می‌رود این بخش خودرو از ساندرو استپ وی گرفته شده باشد. به لطف طراحی سه ردیفه در نسخه هفت‌نفره و وجود فضای بار کافی، جوگر گزینه مناسبی برای خانواده‌ها خواهد بود.

اگرچه داچیا به خاطر قیمت ارزان محصولاتش شناخته می‌شود اما افراد زیادی به نبود پیشرانه قوی‌تر در لوگان و ساندرو معترض هستند. هنوز مشخص نیست که جوگر جدید نیز با پیشرانه‌های ۳ و ۴ سیلندر برادران خود عرضه خواهد شد یا خیر. گزینه منطقی افزوده شدن پیشرانه‌ای قوی‌تر به جوگر خواهد بود زیرا این شاسی‌بلند هفت‌نفره ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتری دارد.

این خودرو پس از معرفی رسمی روانه نمایشگاه مونیخ شده و روند فروش آن نیز از اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه