در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

نیسمو برای بازار آمریکا برنامه ای طولانی دارد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

نیسمو برای بازار آمریکا برنامه ای طولانی دارد

نیسمو که بازوی تیونینگ و موتور اسپورت نیسان محسوب می‌شود ظاهراً به دنبال ارائه محصولات جدیدی در آمریکا به ویژه در کلاس‌های پیکاپ و کراس اوور است.


این را تاکائو کاتاگیری مدیرعامل نیسمو گفته و درعین‌حال اذعان داشته سبد محصولات فعلی نیسمو روی بازار داخلی یعنی ژاپن تمرکز دارد. او در مصاحبه با اتوموتیونیوز اظهار داشته این شرکت گفت‌وگوهای زیادی درباره عرضه محصولات خود در بازار آمریکا و طبق ذائقه مصرف‌کنندگان این کشور داشته است.

کاتاگیری در زمان معرفی نیسان نوت آئورا نیسمو گفته است:

زمانی که به بازار آمریکا و آنچه رقبا انجام می‌دهند نگاه می‌کنیم، فکر می‌کنم احتمال حضور نیسمو در کلاس خودروهای کراس اوور و پیکاپ وجود دارد.

در حال حاضر تنها محصول نیسمو در آمریکا نیسان GT-R نیسمو و ۳۷۰Z نیسمو است. البته دیگر خبری از ۳۷۰Z نیسمو نخواهد بود زیرا نسل جدید نیسان Z معرفی شده و به احتمال زیاد در آینده نسخه نیسمو این خودرو نیز تولید خواهد شد. نیسان همچنین قبلاً مدل‌های جوک نیسمو و سنترا نیسمو را نیز عرضه کرده است.

انتظار می‌رود با توجه به اظهارات مدیر نیسمو در آینده فرونتیر نیسمو و همچنین نسخه اسپورت تر کراس اوورهایی همچون روگ و کیکس را ببینیم. همچنین احتمال عرضه آرامادا نیسمو که نسخه آمریکایی نیسان پاترول نیسمو فیس لیفت است وجود دارد.

فعلاً چیزی تائید نشده اما شاید انتظار نسخه‌های نیسمو از سایر محصولات نیسان همچون لیف و آرییا را نیز داشته باشیم.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه