در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید سدان پرچم‌دار جنسیس G90

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید سدان پرچم‌دار جنسیس G90

نسل بعدی جنسیس G90 در دست توسعه است و حالا این رندرها نشان می‌دهند که این پرچم‌دار کره‌ای تغییرات نسبتاً زیادی را نسبت به نسل کنونی خود تجربه کرده است. وب‌سایت روسی Kolesa بر اساس تصاویر جاسوسی جدیدی که از G90 در حال آزمایش در نوربرگ‌رینگ منتشر شده اقدام به طراحی این رندرها کرده تا چهرهٔ خودرو را بدون پوشش‌های استتاری مزاحم نشان دهد. همان‌طور که در این رندرها مشاهده می‌کنید، برخی از عناصر طراحی G90 جدید مشابه محصولات کنونی جنسیس هستند اما درعین‌حال برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد هم دیده می‌شوند.

در جلوی G90 شاهد همان جلوپنجرهٔ تاجی شکل و چراغ‌های چهارتایی محصولات جنسیس هستیم اما این چراغ‌ها کمی نازک‌تر از نمونه‌هایی هستند که در G80 دیده‌ایم. در پایین هم ورودی هوای نسبتاً بزرگی در کل عرض سپر کشیده شده است. ویژگی‌های قابل‌توجه پروفیل جانبی نسل جدید پرچم‌دار جنسیس نیز شامل رینگ‌های منحصربه‌فرد و راهنماهای دوتایی روی گلگیر جلو می‌شود که در امتداد چراغ‌های جلو کشیده شده‌اند. همچنین با توجه به تصاویر جاسوسی، دستگیرهٔ درها G90 از نوع مخفی یا بیرون‌آی خواهد بود که این ویژگی هم در رندرها گنجانده شده است.

اما جالب‌ترین قسمت طراحی G90 را در عقب مشاهده می‌کنیم. هم‌اکنون همهٔ محصولات جنسیس در عقب هم مثل جلو، چراغ‌های چهارتایی دارند که این ویژگی بخش مهمی از زبان طراحی برند لوکس هیوندای محسوب می‌شود اما این رندرها در G90 طراحی متفاوتی را برای چراغ‌های عقب نشان می‌دهند که شامل دو نوار LED سراسری می‌شود. این ویژگی جذابی است و کمک می‌کند تا G90 از مدل‌های ارزان‌تر جنسیس متمایز شود. از طراحی که بگذریم، در نسل بعدی این خودرو خبری از پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی کنونی نخواهد بود و جای آن‌را یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو خواهد گرفت. معرفی رسمی نسل جدید جنسیس G90 می‌تواند تا پایان امسال انجام گیرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه