در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

فورد F-150 به خاطر مشکل کمربند ایمنی فراخوان داد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

فورد F-150 به خاطر مشکل کمربند ایمنی فراخوان داد

فورد F-150 پرفروش‌ترین خودروی کشور آمریکا بوده اما به نظر می‌رسد این خودروساز با یک مشکل ایمنی جدی درباره پیکاپ محبوبش روبرو شده است. NHTSA با انتشار بیانیه‌ای خبری اعلام کرده فورد در حال فراخوان حدود ۱۶۴۳۰ دستگاه F-150 مدل ۲۰۲۱ می‌باشد.

این فراخوان فقط شامل مدل‌های سوپرکب F-150 که بین ۲ ژانویه تا ۲۷ می ۲۰۲۱ تولید شده‌اند می‌باشد. NHTSA به مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان توصیه کرده تا زمان رفع مشکل از خودروی خود استفاده نکنند.

هنوز اسناد رسمی این فراخوان در وب‌سایت NHTSA منتشر نشده اما این موسسه جزئیات اولیه از فراخوان فورد را منتشر کرده است.

گفت می‌شود مشکل این خودروها به توری کمربند ایمنی جلو مرتبط است که شاید به‌صورت نادرستی به جای خود متصل شده باشد. در این حالت شاید کمربند ایمنی در زمان تصادف از سرنشین محافظت کاملی به عمل نیاورد که این امر ریسک جراحت را افزایش می‌دهد.

همان‌گونه که گفته شد فقط مدل‌های سوپرکب F-150 تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند و مدل‌های تک کابین و سوپر کرو مشکلی ندارند. به این ترتیب مالکان مدل‌های F-150 پاوربوست هیبریدی ۲۰۲۱ با خیال راحت می‌توانند از خودروی خود استفاده کنند.

فورد با ارسال ایمیل به مالکان آن‌ها را از چند و چون ماجرا آگاه خواهد ساخت. NHTSA می‌گوید اگر نیاز به بررسی کمربند ایمنی سمت راننده و سرنشین احساس می‌شود بنابراین بهتر است از خودروها استفاده نشود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه