در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

محصول بعدی بوگاتی در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

محصول بعدی بوگاتی در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

پس از ادغام ریماک و بوگاتی، مت ریماک در هفتهٔ اتومبیل مونتری حاضر شد و در گفتگو با مانی خوش‌بین اطلاعات جالبی را بیان کرد. خوش‌بین تعدادی از مدل‌های نادر بوگاتی را در اختیار دارد و یکی از مهم‌ترین مشتریان این برند محسوب می‌شود. به همین دلیل، وقتی وی از مت پرسید که چه زمانی می‌توانیم در مورد بوگاتی بعدی بشنویم، بنیان‌گذار ریماک عبارت آیندهٔ بسیار نزدیک را به زبان آورده است. به گفتهٔ مت، رونمایی عمومی این خودرو حدود سه سال دیگر انجام خواهد گرفت اما مشتریان وفادار بوگاتی احتمالاً تا دوازده ماه آینده آن‌را خواهند دید.

به گفتهٔ مت، ساخت این مدل جدید از ابتدا صورت گرفته و هیچ ارتباطی با شیرون نخواهد داشت. ظاهراً بیش از یک سال است که بوگاتی کار روی این خودرو را آغاز کرده است. مت همچنین در مصاحبه‌های دیگری گفته است که قصد دارد با تولید مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف که همگی به پیشرانه‌های الکتریکی‌شده مجهز خواهند بود، بوگاتی را به ریشه‌های خود بازگرداند. وی دراین‌باره گفته است:

با این برند می‌توان کارهای زیادی انجام داد. شاید یک اس‌یووی یا یک کوپهٔ کاپوت کشیده یا چیزی کاملاً دیوانه‌وار که هیچ‌کس به آن فکر نمی‌کند

با توجه به اینکه ریماک صرفاً روی قوای محرکهٔ هیبریدی کار می‌کند، جالب خواهد بود که ببینیم آیا ادغام آن با بوگاتی عمر نیروگاه افسانه‌ای شانزده سیلندر این شرکت را به پایان خواهد رساند یا نه.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه