در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مشخصات دو نسخهٔ مختلف از لوسید ایر دریم ادیشن

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

 مشخصات دو نسخهٔ مختلف از لوسید ایر دریم ادیشن

لوسید اعلام کرده است که از مدل پرچم‌دار ایر دریم ادیشن دو نسخهٔ مختلف تولید خواهد کرد. این نسخه‌ها پرفورمنس و برد نام دارند و کسانی که قبلاً دریم ادیشن را رزرو کرده‌اند می‌توانند هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنند. هردو نسخه از همان قوای محرکهٔ دو موتوره استفاده می‌کنند اما نسخه پرفورمنس ۱۱۱۱ اسب بخار و نسخه برد ۹۳۳ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که گشتاور هردو به بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر می‌رسد.

حداکثر سرعت هردو نسخه ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود اما نسخۀ پرفورمنس ظرف ۲.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که نسخۀ برد برای انجام این کار به ۲.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. نسخهٔ پرفورمنس به‌صورت استاندارد به رینگ‌های ۲۱ اینچی با لاستیک‌های پیرلی P Zero مجهز است درحالی‌که برای نسخهٔ برد رینگ‌های استاندارد ۱۹ اینچی در نظر گرفته شده و نمونه‌های ۲۱ اینچی برای آن قابل سفارش هستند.

فعلاً برد رسمی ایر توسط EPA اعلام نشده اما اخیراً لوسید آزمایشی را با دو دستگاه نسخهٔ برد از لس‌آنجلس تا سانفرانسیسکو در مسافتی ۷۰۰ کیلومتری انجام داده که پس از پایان سفر، ۴۸ کیلومتر از شارژ یکی از خودروها و ۱۱۵ کیلومتر از شارژ دیگری باقیمانده است. قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در هر دو نسخهٔ پرفورمنس و برد با تجهیزات کامل به ۱۶۹ هزار دلار می‌رسد و تحویل آن به خریداران از اواخر امسال آغاز خواهد شد. مدت کوتاهی بعد نیز لوسید نسخهٔ ارزان‌تر گرند تورینگ را به بازار عرضه خواهد کرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه