در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تسلا و ب‌ام‌و از رکورد زنی کوروت C8 Z06 در نوربرگ‌رینگ جلوگیری کردند

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

تسلا و ب‌ام‌و از رکورد زنی کوروت C8 Z06 در نوربرگ‌رینگ جلوگیری کردند

شورلت این هفته در نوربرگ‌رینگ بدشانسی آورده است زیرا دو تصادف در این پیست مانع از تایم زنی کوروت C8 Z06 شدند. ظاهراً شورلت در تلاش برای ثبت رکوردی در این پیست بوده است اما متأسفانه این تصادف‌ها و همین‌طور بدی آب‌وهوا همه‌چیز را خراب کرد. به گزارش روداندترک، یک ب‌ام‌و M8 آزمایشی و یک تسلا مدل S پلاد هردو در حین آزمایش در جهنم سبز تصادف کرده و مانع از تردد خودروها در ۲۵ آگوست شده‌اند.


تصادف ب‌ام‌و بسیار شدیدتر بوده به‌گونه‌ای که خودرو چپ کرده و پس از حداقل یک‌بار غلت خوردن، بخش بزرگی از محافظ دیوارهٔ پیست را از بین برده است. در همین حال، فقط چند صد متر بالاتر، تسلا هم با مانع برخورد کرده است. این تصادفات باعث بستن پیست برای پاک‌سازی و تعمیر شده‌اند. البته گفته شده حال هردو راننده خوب است. این تصادف‌ها در بدترین زمان ممکن برای جنرال موتورز رخ دادند زیرا در این ماه در نوربرگ‌رینگ تنها دو هفته زمان در اختیار خودروسازان برای آزمایش محصولاتشان گذاشته می‌شود که ۲۵ آگوست یک روز مانده به پایان این مهلت بوده است. بارش باران نیز مانع از تایم زنی خودروها در آخرین روز شده است.

به خاطر این دو تصادف، از بین ۱۰ خودرویی که برای تایم زنی در نوربرگ‌رینگ صف کشیده بودند، فقط مک‌لارن ۷۶۵LT و کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ توانستند راهی پیست شوند و بقیه ازجمله از سه کوروت Z06 آزمایشی از ورود به پیست بازماندند. دفعۀ بعدی که نوربرگ‌رینگ به خودروسازان اجازهٔ آزمایش خواهد داد، در ماه سپتامبر خواهد بود.

بااین‌حال، جنبهٔ مثبت این اتفاق این است که مهندسان شورلت حداقل چند هفته فرصت دارند تا بر اساس آزمایش‌هایی که در طول دو هفتهٔ گذشته در نوربرگ‌رینگ انجام داده‌اند، تغییرات لازم برای بهبود پرفورمنس را در Z06 انجام دهند. شورلت قصد دارد کوروت C8 Z06 را در تاریخ ۲۶ اکتبر رونمایی کند و اگر بتواند در زمان رونمایی رکورد نوربرگ‌رینگ این خودرو را هم اعلام کند، برای تبلیغ و بازاریابی آن بسیار خوب خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه