در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

رنجروور اسپرت SVR اولتیمیت ادیشن با ویژگی‌های ظاهری خاص معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

رنجروور اسپرت SVR اولتیمیت ادیشن با ویژگی‌های ظاهری خاص معرفی شد

لندروور در حال توسعهٔ نسل جدید رنجروور اسپرت است اما این شرکت نسل کنونی این خودرو را فراموش نکرده زیرا نسخهٔ جدید رنجروور اسپرت SVR اولتیمیت ادیشن را معرفی کرده است. این نسخه که توسط بخش خودروهای ویژهٔ لندروور یا SVO طراحی شده، در سه رنگ مختلف شامل آبی براق، خاکستری براق و مشکی مات ارائه می‌شود. از این رنگ‌ها، دو نمونهٔ اول خاص اولتیمیت ادیشن هستند.

صرف‌نظر از رنگ بدنه، همهٔ نمونه‌های اولتیمیت ادیشن از سقف مشکی نارویک و همین‌طور نوشتهٔ مشکی‌رنگ Range Rover با حاشیهٔ سفید فوجی برخوردار هستند. همین رنگ سفید در خروجی هوای روی گلگیرهای جلو هم به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های بیرونی برجستهٔ این نسخه هم می‌توان به کاپوت فیبر کربنی، جلوپنجره و قاب آینه‌های جانبی به رنگ مشکی نارویک، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده و سیستم ترمز پرفورمنس بالا با کالیپرهای مشکی‌رنگ اشاره کرد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد اولتیمیت ادیشن در کابین آن‌هم ادامه پیدا کرده است زیرا در اینجا نشان خاصی روی ستون‌های B، پدال‌های تعویض دندهٔ مشکی‌رنگ و پارکابی‌های چراغ‌دار Ultimate Edition به چشم می‌خورد. علاوه بر این، خریداران می‌توانند از بین تودوزی‌های مختلف یکی را انتخاب کنند اما لندروور طرح دورنگ مشکی و سفید با چرم ویندسور و جیر را پیشنهاد می‌کند.

پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 سوپرشارژ با ۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور نیز این خودرو را به سریع‌ترین، قوی‌ترین و پویاترین لندروور تاریخ تبدیل کرده است. به لطف این نیرو، رنجروور اسپرت SVR ظرف تنها ۴.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۸۳ کیلومتر بر ساعت را دارد.

رنجروور اسپرت SVR اولتیمیت ادیشن ماه آینده در نمایشگاه Salon Privé برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهد آمد اما از هم‌اکنون قابل سفارش است. این شاسی‌بلند ویژهٔ بریتانیایی در زادگاهش ۱۲۳,۹۰۰ پوند و در ایالات‌متحده ۱۴۱,۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه