در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مشخصات و قیمت آئودی E-Tron S و E-Tron S اسپرت‌بک جدید

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مشخصات و قیمت آئودی E-Tron S و E-Tron S اسپرت‌بک جدید

آئودی آمریکا امروز اعلام کرد شاسی بلندهای الکتریکی E-Tron S و E-Tron S اسپرت‌بک از پاییز سال جاری میلادی و با قیمت پایه ۸۴۸۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

این قیمت برای مدل E-Tron S با طراحی دو جعبه‌ای استاندارد بوده اما مدل اسپرت‌بک که از خط سقف خمیده‌تر سود برده قیمت ۸۷۴۰۰ دلاری دارد.

هر دو قیمت یاد شده برای تریم های پایه پریمیوم پلاس می‌باشد. این نسخه‌ها با رینگ‌های ۲۰ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۱ اینچی و یک نمایشگر اضافی زیرین با ابعاد ۸.۶ اینچی عرضه می‌شوند. از دیگر تجهیزات نسخه‌های پایه می‌توان به تریم چوب، صندلی‌های چرمی با تنظیم در ۱۲ جهت، صندلی‌های عقب گرم شونده و… اشاره کرد.

افرادی که به دنبال اشرافیت بیشتر هستند می‌توانند تریم پرستیژ را انتخاب کنند که ۵ هزار دلار گران‌تر است. به این ترتیب قیمت E-Tron S و E-Tron S اسپرت‌بک پرستیژ به ترتیب از ۸۹۸۰۰ و ۹۲۴۰۰ دلار شروع می‌شود.

شاید مهم‌ترین ویژگی این شاسی بلندهای تمام الکتریکی قدرت بیشتر آن‌ها باشد. به لطف وجود سه پیشرانه جدید، این خودروها قدرت ۴۲۹ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۸ نیوتون متری دارند. البته در حالت بوست می‌توان قدرت را برای مدتی کوتاه به ۴۹۶ اسب بخار و گشتاور را به ۷۹۳ نیوتون متر رساند.

با این قدرت بیشتر، E-Tron S شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۳ ثانیه‌ای دارد. دیسک‌های ترمز بزرگ ۱۵.۷ اینچی با کالیپرهای ۶ پیستونه باعث می‌شوند این قدبلندان لوکس سریعاً متوقف شوند. باتری ۹۵ کیلووات ساعتی نیز در نسخه استاندارد و اسپرت‌بک شعاع حرکتی ۳۳۵ و ۳۴۱ کیلومتری ایجاد می‌کند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه