در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

GV60، اولین محصول الکتریکی جنسیس خواهد بود

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

 GV60، اولین محصول الکتریکی جنسیس خواهد بود

جنسیس اولین تصاویر رسمی از نخستین محصول الکتریکی خود را منتشر کرده است. این کراس‌اوور الکتریکی که GV60 نام دارد، بر اساس پلت‌فرم E-GMP ساخته شده یعنی همان پلت‌فرمی که در هیوندای آیونیک ۵ و کیا EV6 هم استفاده شده است؛ بنابراین، GV60 را می‌توان جایگزین لوکس‌تری برای آن دو خودرو دانست. این خودرو در زبان طراحی هم‌راستای دیگر محصولات کنونی جنسیس است که این یعنی در جلو به لطف چراغ‌های چهارتایی بلافاصله به‌عنوان یک جنسیس قابل‌شناسایی است.

علاوه بر این، در GV60 جلوپنجرهٔ تاجی شکل جنسیس هم به چشم می‌خورد اما در اینجا شکل متفاوتی داشته و نسبت به دیگر محصولات این برند کوچک‌تر است. کاپوت این کراس‌اوور الکتریکی هم با الهام از صدف طراحی شده است. ویژگی قابل‌توجه در پروفیل جانبی GV60 استفاده از دوربین بجای آینه‌های سنتی است درحالی‌که دستگیرهٔ درها هم از نوع مخفی برقی بوده و با نزدیک شدن سرنشینان از جای خود بیرون می‌آیند.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های نمای جانبی این خودرو هم می‌توان به تریم کرومی در بالای پنجره‌ها با فرمی جالب در قسمت ستون C و رینگ‌هایی با طراحی بسیار چشمگیر اشاره کرد. در عقب چراغ‌های LED دوخطی، یک اسپویلر در پایین شیشه و سقف کوپه شکل جلب‌توجه می‌کند.

GV60 از کابین چشمگیری هم برخوردار است که نمایشگرهایی برای دوربین‌های جانبی، صفحه آمپر دیجیتالی بزرگ، نمایشگر لمسی اطلاعاتی-سرگرمی چسبیده به آن و کنسول میانی شناور از ویژگی‌های آن است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کابین این خودرو اما یک گوی کریستالی در کنسول میانی است. هنگامی‌که خودرو خاموش است، این گوی به‌عنوان بخشی از سیستم نورپردازی داخلی عمل می‌کند اما وقتی خودرو روشن می‌شود، گوی از جای خود بیرون آمده و نقش شیفتر دنده را بازی می‌کند.

جنسیس هنوز مشخصات فنی کراس‌اوور الکتریکی خود را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده این کار را انجام دهد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه