در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

فراری SP48 یونیکا، محصولی دیگر از فراری!!!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

فراری SP48 یونیکا، محصولی دیگر از فراری!!!

افرادی که به دنبال محصولی خاص‌تر و انحصاری‌تر از فراری هستند به احتمال زیاد دنبال نام هایی همچون روما یا پورتوفینو M نخواهند بود هرچند گزینه‌های دیگری نیز برای این دسته از افراد وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها خودروهای سطح بالایی همچون مونزا SP1 و SP2 می‌باشد. گزینه دیگر هم حضور در کارخانه فراری و سفارش یک خودروی تک ساخت و گران‌قیمت است.


به نظر می‌رسد محصول SP جدیدی از فراری در دست ‌ساخت بوده زیرا یکی از اعضای فروم های چت فراری به گونه‌ای به نشان دیجیتالی این خودرو که نشان دهنده نامش است دست پیدا کرده و گفته می‌شود این خودرو نام SP48 یونیکا را به خود خواهد گرفت. SP48 یونیکا محصولی منحصربه‌فرد است که بر پایه F8 تریبوتو شکل گرفته اما فعلاً جزئیات چندانی از آن در دست نیست.

این اولین پروژه ویژه فراری نیست که بر پایه پلتفرم F8 تریبوتو شکل می‌گیرد زیرا قبلاً هم شاهد معرفی P80/C در سال ۲۰۱۹ و به عنوان محصولی مخصوص پیست بوده‌ایم. این مدل بر اساس خودروی مسابقه‌ای ۴۸۸ GT3 شکل گرفته و ادای احترامی به خودروهای نمادین ۳۳۰ P3/P4 و دینو ۲۰۶ S بوده است. در سال ۲۰۱۸ نیز خودروی SP38 به عنوان نسخه‌ای خاص از ۴۸۸ GTB و با ویژگی‌های الهام گرفته از F40 نمادین پدیدار شد.

گفته می‌شود SP48 یونیکا جدید در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. فراری تلاش‌های زیادی برای تولید محصولاتی بسیار مهم دارد که شاخص‌ترین آن‌ها پورسانگ است که به عنوان اولین شاسی‌بلند تاریخ این برند در سال آینده رونمایی می‌شود.

تاکنون تصاویر جاسوسی متنوعی از محصولات فراری با بدنه لافراری منتشر شده‌اند که احتمالا نشان دهنده توسعه هایپرکار جدید مرتبط با مسابقات LMH سال ۲۰۲۳ می‌باشند؛ اما تحول اساسی فراری در سال ۲۰۲۵ و زمانی رخ خواهد داد که اولین محصول تمام الکتریکی این برند پدیدار خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود پورسانگ هم با قوای محرکه هیبریدی در دسترس باشد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه