در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مرسدس C کلاس آل‌ترین، استیشن کراس اور جدید بنز!!!!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مرسدس C کلاس آل‌ترین، استیشن کراس اور جدید بنز!!!!

مرسدس بنز با معرفی C کلاس آل‌ترین، خانواده مدل‌های کراس استیشن خود را که با مدل بزرگ‌تر E آل‌ترین آغاز شده بود، گسترش داده است. تعدادی ویژگی‌ها و قطعات الهام گرفته از آفرود، این نسخه را از C کلاس استیشن متمایز کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال، فاصله خودرو از سطح زمین ۴۰ میلی‌متر افزایش یافته و به جلوپنجره منحصربه‌فرد، صفحات محافظ جلو و عقب و روکش‌های پلاستیکی در دهانهٔ گلگیرها مجهز شده است.


این تغییرات موجب شده آل‌ترین ۴ میلی‌متر کشیده‌تر و ۲۱ میلی‌متر عریض‌تر از استیشن معمولی شود. علاوه بر این، مرسدس بنز رینگ‌های منحصربه‌فردی را هم برای آل‌ترین طراحی کرده است که از ۱۷ تا ۱۹ اینچی هستند. تمام مدل‌های این نسخه بر اساس ‌تریم بیرونی آوانگارد شکل گرفته‌اند و ازاین‌رو، از تزئینات آلومینیومی براق مختلفی برخوردارند. در همین حال، زه دور پنجره‌ها جانبی خودرو به رنگ مشکی براق درآمده است و کسانی خواهان‌ تریم مشکی براق بیشتری هستند هم می‌توانند پکیج شب را سفارش دهند.

C کلاس آل‌ترین به دو حالت رانندگی جدید بنام آفرود و آفرود پلاس و همین‌طور کنترل پایین آمدن از شیب‌ها مجهز شده است که مرسدس بنز آن‌را تنظیم‌کنندهٔ سرعت در سرازیری‌ها می‌نامد. به‌منظور بهبود توانایی یدک کشی نیز در خودرو اصلاحاتی صورت گرفته است. به‌عنوان‌مثال، برای آل‌ترین قلاب الکتریکی تریلر، سیستم کنترل پایداری ESP تریلر و دستیار مانور تریلر قابل سفارش است که آخری برای کمک به انجام مانورهای مختلف در سرعت‌های پایین، در سرعت‌های تا ۵ کیلومتر بر ساعت به‌طور خودکار زاویهٔ فرمان خودرو را تنظیم می‌کند. C کلاس آل‌ترین می‌تواند تا ۱۸۰۰ کیلوگرم را بکسل کند.

تمام مدل‌های C کلاس آل‌ترین به‌صورت استاندارد به سامانه چهارچرخ محرک ۴Matic مجهز هستند که ۴۵ درصد از نیرو را به چرخ‌های جلو و ۵۵ درصد را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. در بخش پیشرانه‌ها نیز نمونه‌های ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی قابل انتخاب خواهد بود که هردو به سیستم الکتریکی ۴۸ ولت با استارت ژنراتور یکپارچه مجهز هستند. اولین نمایش عمومی مرسدس بنز C کلاس آل‌ترین ماه آینده در نمایشگاه مونیخ صورت خواهد گرفت و قیمت آن بعداً برای بازارهای اروپایی اعلام خواهد شد. این خودرو در بازار ایالات‌متحده عرضه نمی‌شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه