در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

آشنایی با شلبی F-150 سوپر اسنیک 2021

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

آشنایی با شلبی F-150 سوپر اسنیک 2021

طرفداران پیکاپ های پرقدرت و قلدر با گزینه جدیدی روبرو خواهند شد. این خودرو دستورالعمل مشابهی را دنبال کرده اما دارای استایل نسل جدید فورد F-150 می‌باشد. پیکاپ سوپر اسنیک شلبی بازگشته اما همچون همیشه برای تصاحب این محصول پرقدرت باید بودجه مناسبی داشته باشید.

شلبی F-150 سوپر اسنیک ۲۰۲۱ دارای تمامی ویژگی‌های موردعلاقه طرفداران چنین سوپر پیکاپ هایی می‌باشد. این پیکاپ هم‌اکنون قدرت ۷۷۵ اسب بخاری دارد که خروجی قابل‌توجهی می‌باشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری F-150 هم‌اکنون پذیرای یک سوپرشارژر شده و البته تغییرات دیگری نیز در آن اعمال شده است. سیستم اگزوز بورلا هم باعث می‌شود همسایه‌ها از خواب بیدار شوند.

اما بهبودهای این پیکاپ به زیر کاپوت محدود نمی‌شوند. خودروی موردبحث ارتقای کامل سیستم تعلیق با نمونه‌های پیچشی در جلو و شوک‌های قابل تنظیم در عقب را دریافت کرده است. بازوهای کنترلی جدید، میله‌های کشش عقب و… نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند. سیستم تعلیق نسخه دو درب شلبی سوپر اسنیک با کاهش ارتفاع همراه شده و ترمزها نیز ارتقا یافته‌اند. صرف‌نظر از بدنه انتخابی، رینگ‌های ۲۲ اینچی و لاستیک‌های خیابانی پرفورمنس در چهار گوشه این پیکاپ دیده خواهند شد. واضح است که این پیکاپ برای آفرود تدارک دیده نشده است.

البته اگر بخواهید نیروی تولیدی پیشرانه به تمامی چرخ ها فرستاده خواهد شد. شلبی تغییرات مدنظر خود را برای مدل F-150 XLT لاریات دو دیفرانسیل تدارک دیده اما کیت بدنه آن خیلی دوستدار مسیرهای خارج جاده نخواهد بود. این کیت شامل اسپلیتر، رکاب‌های متفاوت، سپر عقب رنگی، ورودی‌های هوای روی گلگیر و جلوپنجره بزرگ شلبی است. داخل کابین نیز برندهای شلبی، چرم دو رنگ، شیشه‌های تیره، پدال‌های جدید و کف‌پوش‌های متمایز دیده خواهند شد. هر پیکاپ تولیدی با شماره مخصوص روی داشبورد تولید می‌شود.

شلبی ۶۰۰ دستگاه از این پیکاپ را برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته که ۳۰۰ دستگاه از نوع دو درب و ۳۰۰ دستگاه از نوع چهار درب می‌باشد. قیمت این خودرو بسته به استایل بدنه و قدرت انتخابی دارد. فول ترین نسخه سوپر اسنیک قیمت ۱۱۳۶۸۰ دلاری دارد اما اگر مدل دو درب ۸ سیلندر استوک ۴۰۰ اسبی را انتخاب کنید قیمت خودرو تنها ۹۰۷۹۰ دلار خواهد بود. قیمت سوپر اسنیک دو درب اسپورت با پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار از ۹۸۶۹۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که قیمت مدل چهار درب تنفس طبیعی هم ۱۰۵۷۰۸ دلار است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه