در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

فلایینگ اسپور مولینر، لوکس‌ترین سدان تاریخ بنتلی

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

فلایینگ اسپور مولینر، لوکس‌ترین سدان تاریخ بنتلی

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر به عنوان محصولی که اشرافیت یک خودروی لوکس را به حد اعلا رسانده معرفی شد. این خودرو در جلوی چشمان بازدیدکنندگان بسیار ثروتمند هفته خودرویی مونتری رخ‌نمایی می‌کند.

نسخه مولینر فلایینگ اسپور دارای الگوی الماسی دوبل در جلوپنجره و تریم کروم در بخش پایینی است. نشان مشهور بنتلی نیز به‌صورت الکترونیکی جمع شده و نورانی است.

برند مولینر روی ورودی گلگیرها دیده می‌شود و آینه‌بغل‌ها نیز رنگ نقره‌ای به خود گرفته‌اند. این سدان بسیار لوکس از رینگ‌های ۲۲ اینچی پولیش خورده با عناصر خاکستری سود می‌برد.

داخل کابین نیز چندین ترکیب سفارشی و رنگی قابل انتخاب است. این ترکیب‌ها شامل چرم آبی، چرم شتری و دوخت های سفید است. همچنین ترکیبی از رنگ‌ها و تریم های دیگر نیز قابل سفارش می‌باشد.

این فلایینگ اسپور سطح بالا به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های سواری مولینر عرضه می‌شود به این معنی که دارای الگوی دوخت الماس در الماس روی صندلی‌ها و طراحی چرم سه‌بعدی روی پانل درب‌ها می‌باشد.

سرنشینان در بخش عقب نیز شاهد میزهای پیک‌نیک با عملکرد برقی خواهند بود. کنسول‌های مرکزی و عقب نیز از طرح الماس مانند سود برده است. ساعت مولینر هم روی داشبورد خودنمایی کرده و فضای لوکسی را ایجاد کرده است.

مولینر این خودرو را با کلیدهای چرمی و در جعبه هدیه دست‌ساز که دارای همان طرح مشابه کابین می‌باشد عرضه کرده است.

فلایینگ اسپور موردبحث اولین محصول مولینر با قوای محرکه هیبریدی است. خریداران می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری هیبریدی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر را انتخاب نمایند. همچنین پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری هم در دسترس است. گل سرسبد پیشرانه‌ها نیز از نوع ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو است که قدرت و گشتاورش به ۶۲۶ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر می‌رسد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه