در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

فیس‌لیفت ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

فیس‌لیفت ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

پس از معرفی فیس‌لیفت ب‌ام‌و X3، حالا نسخهٔ الکتریکی آن یعنی iX3 هم برای مدل ۲۰۲۲ معرفی شده است. این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی مونیخ به نمایش درخواهد آمد، همان تغییرات ظاهری X3 را تجربه کرده که شامل چراغ‌های جلوی جدید، جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های سه‌بعدی عقب می‌شود. علاوه بر این، iX3 حالا به‌صورت استاندارد به پکیج اسپرت M مجهز شده که دماغه تهاجمی‌تر و دیفیوزر اسپرت عقب را به همراه دارد. تکمیل‌کننده تغییرات بیرونی این کراس‌اوور الکتریکی هم رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی با طراحی آئرودینامیکی است.

در داخل خودرو تغییرات بزرگ‌تری انجام گرفته زیرا حالا راننده از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی یا ۱۲.۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهره‌مند خواهد بود. پانل دکمه‌های جدید، کنسول میانی بازنگری شده و شیفتر جدید هم از دیگر تغییرات داخلی iX3 مدل ۲۰۲۲ هستند. در اینجا همچنین صندلی‌های اسپرت جدیدی به‌صورت استاندارد ارائه شده که با روکش چرمی سوراخ‌دار پوشیده شده‌اند.

در قوای محرکه خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی همچنان شاهد همان تک موتور الکتریکی هستیم که در عقب نصب شده و ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. iX3 با این نیرو ظرف ۶.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. یک پکیج باطری ۸۰ کیلووات ساعتی هم با هر بار شارژ طبق معیارهای WLTP امکان پیمودن ۴۶۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

زمانی که بطری‌ها خالی شود، به لطف شارژر ۱۵۰ کیلوواتی، با ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۱۰۰ کیلومتر به برد خودرو اضافه می‌شود. در خانه اما با شارژر ۱۱ کیلوواتی، شارژ کامل باطری‌ها حدود ۷.۵ ساعت طول می‌کشد. تولید iX3 در چین انجام می‌گیرد و از آنجا به بازارهای مختلفی مثل اروپا صادر می‌شود. تولید نسخۀ فیس‌لیفت این خودرو از سپتامبر آغاز خواهد شد و از پاییز در اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت iX3 در این قاره از ۶۷۳۰۰ دلار آغاز می‌شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه