در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

ابعاد پیکاپ‌های فورد ماوریک، رنجر و F-150

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

ابعاد پیکاپ‌های فورد ماوریک، رنجر و F-150

تاکنون تصاویر و ویدئوهای متعددی از پیکاپ جدید فورد ماوریک منتشر شده است. اگر به‌طور منظم پیگیر اخبار دنیای خودرو در پدال باشید مقایسه‌های اولیه ماوریک با رقبا را دیده‌اید. این بار فرصتی دست داده تا بتوانیم مقایسه‌ای ابعادی بین پیکاپ های کامپکت، میان سایز و فول سایز فورد داشته باشیم.

یکی از فروم ها و کلوپ‌های طرفداری ماوریک تصاویری از ماوریک در نمایندگی‌های فورد را منتشر کرده است. کوچک‌ترین پیکاپ فورد تنها نبوده و برادران بزرگ‌تر نیز در این تصاویر حاضر بوده‌اند. همان‌گونه که می‌بینید ماوریک بین دو برادر خود یعنی رنجر و F-150 پارک شده و این‌گونه می‌توانیم مقایسه ابعادی خوبی بین این خودروها داشته باشیم.

در یکی از تصاویر بهترین زاویه برای مقایسه ابعاد این پیکاپ ها وجود دارد. البته در تصاویر جانبی تلاش قابل‌توجه فورد برای بزرگ‌تر نشان دادن ماوریک از آنچه که هست دیده می‌شود. ماوریک به خودی خود یک پیکاپ محافظه‌کار و با ابعاد متوسط به نظر می‌رسد که البته از نظر طراحی اصلاً بد نیست اما در مقابل رنجر و F-150 کاملاً کوچک دیده می‌شود. خط کمر بالای این خودرو به همراه چراغ‌های جلوی بزرگ و جلوپنجره بزرگ‌تر باعث شده‌اند ماوریک به نوعی ظاهر عجیبی پیدا کند.

فورد امیدوار است با تولید ماوریک نظر افرادی که برای اولین بار می‌خواهند خودرویی جدید و البته پیکاپ بخرند به خود جلب کند. البته با توجه به بازخوردهای موجود در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، طرفداران سرسخت پیکاپ های سنتی علاقه زیادی به پذیرش ماوریک یونی بادی به عنوان یک پیکاپ کامل ندارند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه