در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تریلرهای لامبورگینی از کونتاش جدید

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

تریلرهای لامبورگینی از کونتاش جدید

یک ابرخودروی جدید در راه است. اوایل این هفته لامبورگینی اعلام کرد که کونتاش (یا کونتاچ) در حال بازگشت است و یک تیزر از خودرویی که زیر پوشش پنهان شده بود منتشر کرد.

حالا صفحه اینستاگرام لامبورگینی تصاویر دیگری از این خودرو را به ما نشان می‌دهد. هرچند این تصاویر با فوکوس روی اجزای خودرو، تصویر یکپارچه کونتاش جدید را لو نمی‌دهند اما می‌توانیم یک خودرو با زوایای تند و تیز و بُرنده را انتظار داشته باشیم.

اولین تصویر، نمایی از جلوی کونتاش و دماغه تیز آن را نشان می‌دهد. نشان Countach روی یک جلوپنجره باریک دیده می‌شود. در زیر این قسمت یک دهانه بزرگ‌تر و اسپلیتر عظیم نیز به چشم می‌خورد.

در تصویر دوم ما یک موتور V12 با روکش طلایی رنگ می‌بینیم. البته هنوز مشخص نیست که این موتور با یک سیستم الکتریکی جفت می‌شود یا خیر. همان‌طور که می‌دانیم، موتور V12 سنتی لامبورگینی با یک موتور هیبریدی جایگزین خواهد شد.

تصویر نهایی هم ورودی هوای موتور در پشت محفظه سرنشینان را نشان می‌دهد که البته یک ویژگی شاخص از کونتاش است. هرچند گوش‌های معروف کونتاش کوچک‌تر شده‌اند.

این‌ها اولین تیزرها از لامبورگینی کونتاش جدید هستند و می‌توان وفاداری به طرح گُوِه‌ای شکل مدل ۵۰ سال قبل کونتاش را نیز از آن‌ها دریافت. لامبورگینی زمان معرفی رسمی این خودرو را اعلام نکرده و حتی نمی‌دانیم که آیا این یک خودروی کانسپت است یا به تولید محدود خواهد رسید و یا به‌عنوان یک مدل وارد خط تولید می‌شود. احتمال داده می‌شود که در رویداد پبل بیچ امسال از این خودرو رونمایی شود.

Lamborghini Countach LP400
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه