در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

لامبورگینی در کلاس LMDh پروتوتایپ از سال ۲۰۲۴ حضور می یابد!!!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

لامبورگینی در کلاس LMDh پروتوتایپ از سال ۲۰۲۴ حضور می یابد!!!

لامبورگینی هم به شرکت‌های دیگر حاضر در کلاس جدید LMDh پروتوتایپ ایمسا خواهد پیوست.

گفته می‌شود تیم لامبورگینی اسکادرا کورس از سال ۲۰۲۴ به این کلاس خواهد پیوست و به این ترتیب شاهد رقابت جذاب بین ایتالیایی‌ها و شرکت‌هایی همچون آکورا، آئودی، ب ام و، پورشه و کادیلاک خواهیم بود. ظاهراً بیانیه رسمی حضور لامبورگینی در این مسابقات در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

مدیر ارشد موتور اسپورت لامبورگینی گفته است:

ما به‌صورت ۱۰۰ درصدی نمی‌توانیم این خبر را تائید کنیم اما می‌توانم بگویم ۹۰ درصد راه را رفته‌ایم و این موضوع کاملاً درست است. ما باید برخی کارها را با شرکای اصلی انجام دهیم. همین موضوعات است که ما را از اکثر خودروسازان جدا می‌کند. ما همانند دیگر خودروسازان همچون پورشه در مسابقات حضور پیدا نمی‌کنیم. برای اینکه بتوانیم در چنین مسابقاتی حضور پیدا کنیم باید مصرف‌کننده‌ها از ما حمایت کنند.

این مدیر ارشد می‌افزاید:

البته ما در موقعیت خوبی به عنوان یک خودروساز هستیم زیرا رابطه نزدیکی بین سبد محصولات کنونی و آتی وجود داشته و این امر می‌تواند به تحقق اهداف در زمینه موتور اسپورت کمک کند. به همین خاطر عناصری وجود دارد که باید حل شود و ما به‌صورت ۱۰۰ درصدی بتوانیم این خبر را تائید کنیم.

لامبورگینی پیش از اعلام رسمی حضور در LMDh نیازمند یافتن تیم‌های مسابقه‌ای مصرف‌کننده است. گفته می‌شود تیم GT SRO آمریکا و K-PAX ریسینگ جزو گزینه‌های مدنظر هستند.

مدیر موتور اسپورت لامبورگینی خاطرنشان می‌سازد:

من می‌توانم به جرات بگویم احتمالاً با تیم‌های کنونی GT می‌توانیم وارد گفت‌وگو شده و سپس تیمی را تشکیل دهیم. با این وجود باید با تیم‌های کنونی صحبت کنیم؛ اما گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند. ما فقط در حال کار برای بهبود اوضاع هستیم.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه