در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

هایپرکار هندی آزانی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری معرفی شد!!!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

هایپرکار هندی آزانی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری معرفی شد!!!

وقتی درباره برندهای خودرویی کشور هند صحبت می‌کنیم شرکت‌های تاتا و ماهیندرا به احتمال زیاد جزو اولین گزینه‌های به ذهن آمده خواهند بود. یکی دیگر از این شرکت‌ها هم ماروتی سوزوکی است که محصولات جمع‌وجوری را در این کشور تولید می‌کند.

البته یک بازیگر نسبتاً جدید نیز در صنعت خودروی هند وجود دارد که با نام Mean Metal Motors شناخته می‌شود. چند سال پیش اخباری از این شرکت در حین پیش‌نمایش M-Zero به عنوان اولین سوپرکار هند منتشر شد و حالا این شرکت می‌خواهد یک پله جلوتر رفته و با هایپرکار تمام الکتریکی آزانی که قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری دارد نامی برای خودش دست و پا کند.

شرکت سازنده درباره آزانی ادعاهای باورنکردنی‌ای داشته است. جدای از قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری پیشرانه‌های الکتریکی، این خودرو حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعتی و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۱ ثانیه‌ای دارد. باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی آزانی نیز شعاع حرکتی ۵۲۳ کیلومتری ارائه خواهد کرد. تمامی این مشخصات در وب‌سایت Mean Metal Motors که بی‌شباهت به وب‌سایت تسلا هم نیست قابل‌رؤیت هستند.

این خودروساز هندی می‌گوید آزانی با شاسی فریم فضایی آلومینیومی‌ای تولید خواهد شد که انعطاف زیادی در استفاده برای مدل‌های متنوع دارد. شرکت یاد شده همچنین از قطعات ماژولار برای هایپرکار خود استفاده کرده است.

آزانی هم مانند اکثر هایپرکارهای عصر حاضر با ویژگی‌های مدرنی تولید خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی اشاره کرد. به‌روزرسانی از راه دور نیز جزو دیگر ویژگی‌های آزانی خواهد بود. از نظر طراحی نیز باید گفت شکل کلی این خودرو نشان دهنده لوگوی کمپانی نیز می‌باشد.

Mean Metal Motors چارچوب زمانی برای عرضه آزانی را اعلام نکرده است اما هم‌اکنون می‌توان از طریق وب‌سایت شرکت آن را سفارش داد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه