در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

انتشار طراحی های خام اولیه تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

انتشار طراحی های خام اولیه تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

تویوتا به منظور گرامیداشت عرضه نسل جدید لندکروزر در کشور ژاپن اسکچ های طراحی جالبی از این خودرو را منتشر کرده است. در این تصاویر می‌توانیم تفاوت‌های قابل‌توجهی را بین رندرهای اولیه و محصول نهایی ببینیم. در این اسکچ ها شکل ذوزنقه و شش‌ضلعی حرف اول را می‌زند و ژاپنی‌ها حتی از عبارت‌های جالبی نیز درباره محصول خود استفاده کرده‌اند.

با نگاهی دقیق‌تر می‌توانید طراحی جلوپنجره دوکی‌شکل جداگانه را ببینید که خاص محصولات لکسس بوده و احتمالاً در نسل جدید LX پدیدار خواهد شد. این شاسی‌بلند آینده‌نگرانه از چراغ‌های جلوی جداگانه با LED های چهار نقطه‌ای استفاده کرده است. در بخش عقب نیز درب پشتی بزرگی را می‌بینیم که لاستیک زاپاس روی آن جا خوش کرده است. قوس چرخ های بزرگ و رینگ‌های X شکل، چراغ‌ترمز سوم بزرگ و پهن و… باعث شده‌اند این اسکچ ها تمایز بسیار بیشتری نسبت به نسل جدید لندکروزر ۲۰۲۲ داشته باشند.

اما طرح World Runner به نمونه تولیدی کمی نزدیک‌تر بوده هرچند چراغ‌های جلو و عقب نرم و روان باعث شده‌اند ظاهر مدرنی پیدا کند. پروفایل جانبی این خودرو ظاهر ساده‌تری داشته و خبری از قوس‌های چرخ پف کرده نیست و به نظر می‌رسد روی گلگیرهای جلو نیز ورودی‌های هوا نصب شده است. شاید این طرح پیشنهادی به عنوان لکسس LX جذابیت بیشتری داشته باشد چراکه در کل حالت لوکس‌تری را نشان می‌دهد.

اسکچ های متنوع دیگری نیز توسط تویوتا منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها لندکروزر را به عنوان یک آفرودر تمام‌عیار با اسنورکل و چراغ‌های محوری روی سقف تصور کرده‌اند. ما همچنین می‌توانیم در برخی از این رندرها مدل‌هایی با چراغ‌های جلو و عقب نازک‌تر را ببینیم.

تویوتا از لندکروزر LC300 به عنوان محصولی همه‌کاره، احساسی و خشن نام برده است. برای اولین بار شاهد عرضه لندکروزر در تریم GR اسپورت خواهیم بود که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به قوس چرخ های مشکی و الگوی خاص جلوپنجره اشاره کرد.

تکمیل کننده گالری تصاویر منتشر شده توسط تویوتا اسکچ های کابین هستند که بهبودهای زیادی را نسبت به نسل پیشین نشان می‌دهند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه