در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

اولین خودروی ایمنی و برقی ب‌ام‌و i4 M50

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

اولین خودروی ایمنی و برقی ب‌ام‌و i4 M50

در مارس امسال بود که مینی از خودروی ایمنی جدید فرمول E رونمایی کرد. این خودرو جایگزین ب‌ام‌و i8 شد و حالا این خودروی اسپورت از یک مسابقه دیگر نیز بازنشسته شده و باواریایی ها از خودروی ایمنی جدیدی برای موتور E رونمایی کرده‌اند. i4 M50 به عنوان اولین خودروی ایمنی الکتریکی تاریخ ب‌ام‌و معرفی شده است.

این سدان الکتریکی قرار است اولین بار در مسابقات گرندپری اتریش در ۱۵ آگوست پدیدار شود. خودروی موردبحث به عنوان بخشی از برنامه‌های بازاریابی ب‌ام‌و در زمینه عرضه i4 روانه مسابقات شده است.

نیروبخش این خودروی چهار درب دو پیشرانه الکتریکی است که قدرت ترکیبی ۵۴۴ اسب بخاری دارند. همچنین بهبودهای پرفورمنس بخش M نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تکنولوژی شاسی خاص M، ترمزهای بزرگ‌تر و آئرودینامیک بهتر اشاره کرد. i4 M50 در عرض حدود ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مارکوس فلش مدیرعامل ب‌ام‌و M می‌گوید:

درحالی‌که نسخه تولیدی گرن‌کوپه چهار درب ما از فصل پاییز روانه بازار خواهد شد، طرفداران می‌توانند از تابستان شاهد حضور i4 در مسابقات موتور اسپورت باشند. هیچ خودروی ایمنی دیگری نمی‌تواند جذاب‌تر از ب‌ام‌و i4 M50 باشد.

این خودروی ایمنی از نظر بصری دارای رنگ‌های بدنه جالبی است که رنگ خاکستری تیره به عنوان رنگ اصلی انتخاب شده و نوارها و نشان‌های سبز نیز به عنوان رنگ متضاد بکار رفته‌اند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه