در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

به مناسبت ۳۰ سالگی هنسی نسخه‌ای ویژه از کامارو ZL1 معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

به مناسبت ۳۰ سالگی هنسی نسخه‌ای ویژه از کامارو ZL1 معرفی شد

هنسی اولین بار در سال ۱۹۹۱ وارد عرصه خودرویی شد و از آن زمان تاکنون تحولات زیادی را تجربه کرده است. ۳۰ سال از آن زمان گذشته و هنسی همچنان به تولید خودروهای پرقدرت ادامه می‌دهد. این تیونر مشهور در حال گرامیداشت این رویداد مهم با محصولی ویژه است.

هنسی امسال نسخه سفارشی Exorcist 30th Anniversary Edition را تولید خواهد کرد. تیونر یاد شده نسخه‌های تولید محدودی از کامارو ZL1 را با این نام عرضه خواهد کرد.

هنسی با تغییرات زیادی باعث تبدیل شورولت کوروت ZL1 به یک هیولای مخوف شده و مهم‌ترین آن‌ها بهبود عملکرد پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار بوده که نتیجه تولید قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۹۷ نیوتون متری بوده است. این هیولا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۱ ثانیه‌ای داشته و سقف سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. کامارو ZL1 مخصوص هنسی می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۵۷ ثانیه و با سرعت ۲۳۶ کیلومتر در ساعت طی کند. در واقع هنسی این خودرو را برای شکار داج دیمن تولید کرده است.

افرادی که نسخه ۳۰ سالگی از این کامارو را انتخاب می‌کنند شاهد لوگوهای ویژه روی گلگیرهای جلو خواهند بود. هنسی همچنین سریال ویژه هر خودرو را روی شاسی حک خواهد کرد. این تیونر به دنبال تولید تنها ۳۰ دستگاه از این کاماروی بسیار سریع است. واضح است که علاوه بر پیشرانه سایر بخش‌ها نیز بهبودهای قابل‌توجهی خواهند داشت.

کامارو Exorcist 30th Anniversary Edition هنسی قیمت پایه ۱۳۵ هزار دلاری داشته و این قیمت شامل کامارو ZL1 موردنیاز برای پکیج ارتقایی نیز می‌باشد. خودروی موردبحث همچنین با گارانتی ۲ ساله هنسی عرضه می‌شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه