در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تولید کراس اوور کوچک لکسوس بر اساس یاریس کراس!!! شایعه یا واقعیت؟؟؟؟

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

تولید کراس اوور کوچک لکسوس بر اساس یاریس کراس!!! شایعه یا واقعیت؟؟؟؟

ظاهراً لکسس در حال توسعه یک کراس اوور کوچک شکل گرفته بر پایه تویوتا یاریس کراس می‌باشد. این اخبار را رسانه‌های ژاپنی منتشر کرده‌اند.

گفته می‌شود این کراس اوور کوچک در جایگاهی پایین‌تر از UX قرار گرفته و از پلتفرم GA-B استفاده خواهد کرد. این خودرو همچنین در همان بازارهایی عرضه خواهد شد که یاریس کراس در دسترس بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به اروپا، ژاپن و استرالیا اشاره کرد. نیروبخش این خودرو نیز ظاهراً همان پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری هیبریدی یاریس قدبلندتر خواهد بود.

البته ما همواره با دیده تردید به این‌گونه اخبار نگاه می‌کنیم و این اولین باری نیست که شایعاتی درباره محصول جدید لکسس شنیده می‌شود.

حدود یک سال پیش بود که نام های تجاری LBX و لکسس LBX در اروپا ثبت شدند و برخی رسانه‌ها خبر از احتمال تولید کراس اووری جدید و کوچک‌تر از UX توسط این برند ژاپنی داند. شاید هم لکسس در آینده یک کانسپت را با این نام معرفی کند هرچند فعلاً چیزی مشخص نیست.

چند ماه پیش شایعاتی نیز درباره تولید یک کراس اوور جدید با نام BX که بر اساس یاریس کراس شکل گرفته و پایین‌تر از UX بازاریابی خواهد شد منتشر شد. آن زمان گفته شده بود BX در سال ۲۰۲۳ و با قیمت زیر ۳۰ هزار دلار تولید خواهد شد.

اما آیا این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد؟ ما هم اطلاع چندانی نداریم اما با توجه به محبوبیت بالای کراس اوورها و شاسی بلندها اگر لکسس قدبلند دیگری را برای رقابت با آئودی Q2 و ب‌ام‌و X1 روانه میدان کند تعجب نخواهیم کرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه