در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

چهرهٔ احتمالی ب‌ام‌و X8

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

 چهرهٔ احتمالی ب‌ام‌و X8

طی ماه‌های اخیر، کراس‌اوور جدید ب‌ام‌و X8 چندین بار در حال آزمایش شکار عکاسان جاسوس شده است. البته در همهٔ این تصاویر، خودرو با پوشش‌های استتاری نسبتاً سنگینی پوشیده شده و تشخیص ویژگی‌های طراحی آن دشوار است ولی بااین‌حال، طراحان حرفه‌ای توانسته‌اند از روی همین پوشش‌ها هم طراحی کلی X8 را تشخیص داده و بر این اساس رندرهایی را طراحی کنند. این رندرها از نسخهٔ پرچم‌دار X8 M طراحی شده‌اند که ظاهر اسپرت‌تر و جذاب‌تری نسبت به نسخه‌های معمولی دارد.

مطمئناً بحث‌برانگیزترین ویژگی طراحی X8 چراغ‌های جلوی دوقسمتی آن است که در فیس‌لیفت X7 و همین‌طور نسل جدید سری ۷ هم بکار خواهند رفت. بین این چراغ‌ها هم جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بسیار بزرگی جای گرفته اما هنوز هم به بزرگی جلوپنجرهٔ سری ۴ نیست. مثل دیگر مدل‌های M ب‌ام‌و، این جلوپنجره در X8 M مشکی‌رنگ بوده و در کنار ورودی‌های هوای تهاجمی قرار گرفته است. روی کاپوت خودرو نیز برآمدگی‌ها و خطوطی کار شده تا ظاهری عضلانی ایجاد کنند.

از نمای جلویی X8 M که عبور کنیم، در پروفیل جانبی آن گلگیرهای بزرگ و کمی برجسته به همراه آینه‌های معمول M به چشم می‌خورد. طراحی عقبی این ماشین هم با چراغ‌هایی که شبیه به هیچ ب‌ام‌و دیگری نیست، به‌اندازهٔ جلو چشمگیر به نظر می‌رسد. در طرفین سپر هم دو سر اگزوز چندضلعی روی هم قرار گرفته و نمای جالبی را ایجاد کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، X8 M قوی‌ترین محصول تاریخ ب‌ام‌و خواهد بود زیرا به قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی با پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو و یک موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که مجموعاً حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید خواهند کرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه