در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مرسدس بنز در مجارستان هم برتر خواهد ماند؟

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مرسدس بنز در مجارستان هم برتر خواهد ماند؟

تیم مرسدس در مسابقه فرمول یک انگلیس ۲۰۲۱ با کسب اولین برد در دو ماه اخیر، موفق شد فاصله خود با تیم رقیب، ردبول را از ۴۴ به تنها ۴ امتیاز کاهش دهد. ولی تیم می‌گوید ساده‌لوحانه است که فکر کنیم برتری مرسدس در سیلوراستون، در هانگروینگ هم همراهشان خواهد بود.

یک پکیج آپگرید قابل توجه باعث شد مرسدس در سیلوراستون بعد از ۵ برد پیاپی ردبول، عملکرد بهتری داشته باشد. همیلتون در تعیین خط اول شد و بعد از درگیری‌های دور اول با مکس، توانست برای هشتمین بار فاتح مسابقه جایزه بزرگ انگلیس شود.

اما اندرو شاولین مهندس داخل پیست تیم مرسدس گفته است اجرای مجدد عملکردی که مرسدس در انگلیس داشت در مورد مجارستان یک یقین نیست. او گفت:

سیلوراستون یکی از بهترین پیست‌های ماست پس ساده‌لوحانه خواهد بود که فکر کنیم همان کارایی را می‌توانیم به مجارستان ببریم. ردبول در یک پیست داون‌فورس بالا، قوی خواهد بود. صراحتاً حالا در تمام پیست‌ها قوی‌اند و بعد از اتفاقات مسابقه انگلیس کمی زخم خورده هستند. در نتیجه من مطمئنم که بسیار قوی باز می‌گردند.

شاولین همچنین گفت هدف مرسدس رسیدن به برتری در رقابت قهرمانی قبل از رفتن به تعطیلات تابستانه ماه آگوست است.

جالب است بدانید پیست هانگرورینگ و سیلوراستون، موفق‌ترین پیست‌های لوییس همیلتون هستند که در هر کدام ۸ بار برنده شده است. لوییس هر سه مسابقه اخیر در پیست هانگرورینگ را برده است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه