در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

معرفی رنو تالیسمان فیس‌لیفت، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

معرفی رنو تالیسمان فیس‌لیفت، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر

رنو از نسخه‌ی فیس لیفت تالیسمان میان سایز که به‌صورت استیشن هم عرضه می‌شود رونمایی کرد.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

این خودروساز فرانسوی ادعا می‌کند تالیسمان 2020 با استایلی به‌روز عرضه می‌شود اما برای تشخیص تفاوت‌های نسخه فیس لیفت این خودرو باید چشمان تیزبینی داشته باشید. نمای جلوی خودرو پذیرای جلوپنجره‌ای نسبتاً متمایز، پروفایل سپر بازنگری شده و چراغ‌های LED استاندارد شده است.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت
رنو تالیسمان فیس‌لیفت

نمای عقب تالیسمان 2020 دارای چراغ‌های تمام LED بوده و میان آن‌ها نواری کرومی به چشم می‌خورد. همچنین روی سقف نیز آنتن بال کوسه‌ای نصب شده است. تغییرات دیگر این خودرو به رنگ‌های جدید بدنه شامل خاکستری بالتیک، قرمز وینتیج و خاکستری هایلند مربوط می‌شود درحالی‌که رینگ‌های جدید با ابعاد 17 تا 19 اینچ نیز وجود دارند.


رنو تالیسمان فیس‌لیفت

این خودروی فرانسوی از چراغ‌های جلوی LED تطبیقی با تکنولوژی ماتریکس LED به عنوان آپشن برخوردار است. هر جایی که خودرو بچرخد چراغ‌ها نیز به همان سمت خواهند چرخید.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

کابین تالیسمان فیس لیفت حس لوکس‌تری پیدا کرده و در این بخش شاهد نگهدارنده های فنجان بزرگ‌تر، آینه وسط الکتروکرومیک بدون فریم، شارژر بی‌سیم گوشی و کلیدهای بازنگری شده سیستم تهویه مطبوع خواهید بود.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

پشت آمپرهای جدید این خودرو از نوع دیجیتالی و 10.2 اینچی بوده و گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی دارند. تکمیل کننده این بخش نیز صفحه‌نمایش با استایل پرتره است که 9.3 اینچی بوده و از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

نسخه پایه تالیسمان 2020 با پوشش پارچه‌ای جدید عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند از بین سه رنگ متمایز برای چرم کابین یکی را انتخاب کنند. همچنین تریم کرومی جدید، نورپردازی داخلی، تریم چوب و… نیز در فول ترین نسخه وجود دارد.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

سیستم‌های ایمنی فعال این خودرو نیز به‌روز شده و شامل سیستم خودران سطح 2 با نام Highway & Traffic Jam Companion است. این سیستم در سرعت‌های 0 تا 160 کیلومتر در ساعت کارایی داشته و حتی می‌تواند خودرو را بدون دخالت راننده متوقف کند.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

تالیسمان هنوز هم تنها خودروی کلاس خود با سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب است که به‌صورت استاندارد در تریم های فول عرضه می‌شود. رنو این سیستم را 4Control نامیده و آن را با دامپرهای تطبیقی ترکیب کرده تا حد بهینه پایداری و راحتی تضمین شود.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

پیشرانه‌ها نیز به‌روز شده و یکی از آن‌ها از نوع 4 سیلندر 1.3 لیتری توربو در مدل TCe 160 است که تنها با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند. این پیشرانه قدرت 158 اسبی و گشتاور 270 نیوتون متری دارد. مدل قوی‌تر TCe 225 همچنان از پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوی بکار رفته در رنو مگان RS و آلپاین A110 استفاده کرده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب 222 اسب بخار و 300 نیوتون متر می‌باشد. این پیشرانه نیز با همان گیربکس 7 سرعته کار می‌کند.

رنو تالیسمان فیس‌لیفت

دو پیشرانه دیزلی 4 سیلندر 1.7 لیتری dCi با قدرت 117 یا 148 اسب بخار نیز در دسترس بوده هرچند گزینه بهتر از نوع 2 لیتری با قدرت‌های 158 یا 197 اسبی می‌باشد. این پیشرانه‌ها با گیربکس 6 سرعته دستی نیز همکاری می‌کنند.

معرفی عمومی رنو تالیسمان 2020 در نمایشگاه ژنو 2020 خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه