در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

پشت فرمان ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه جدید

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

پشت فرمان ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه جدید

خودروهای چهار درب کوچه جانوران عجیبی هستند؛ اما این کلاس جدید اولین بار توسط مرسدس بنز و با خودروی CLS در سال 2004 اختراع شد و پس از آن بود سیل خودروسازان روانه این بازار شدند. اینجا با جدیدترین محصول از این دست یعنی ب‌ام‌و M235i xDrive گرن کوپه 37255 پوندی آشنا می‌شویم.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

نیروبخش این خودرو همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بکار رفته در M135i بوده و شاسی چهار چرخ محرک نرم‌تری نیز در همین خودرو دیده می‌شود. M235i گرن کوپه شاید ظاهر عجیبی داشته باشد اما در کل می‌توان نمره قبولی را به طراحی آن داد.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

این خودرو تجهیزات استاندارد زیادی داشته و در طرف دیگر هم پیشرانه‌ای با قدرت 302 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر خودنمایی می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه‌ای و مصرف سوخت قابل احترام 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر نیز بخشی از مشخصات عملکردی این خودروی آلمانی به حساب می‌آیند.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

فضاسازی و تناسبات ابعادی سری 2 گرن کوپه نیز نسبت به سری 1 متفاوت بوده و البته لزوما نمی‌توان آن را بهبود یافته دانست. صندلی‌های عقب فضای خوبی برای افراد قدبلند مهیا کرده ولی فضای سر خیلی زیاد نیست. صندوق عقب خودرو بسیار بزرگ‌تر از سری 1 بوده هرچند فاقد انعطاف‌پذیری طراحی هاچبک M135i است.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

M235i در زمان حرکت ترکیب عجیبی ارائه می‌کند. پرفورمنس خودرو عالی بوده و انتقادی به فرمان، پاسخ شاسی و پایداری و چسبندگی آن وارد نیست. اینجا ب‌ام‌و به خوبی عمل کرده ولی در ادامه باید به موارد دیگری اشاره کنیم.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

اما پیشرانه از نظر صدا شخصیت خاصی نداشته و شاسی هم برای خودرویی که پسوند M را حمل می‌کند حتی در اسپورت ترین حالت خود نیز عجیب می‌کند؛ بنابراین علیرغم اینکه M235i توانایی‌های زیادی دارد اما نا امید شدن از آن کار سختی نخواهد بود.


ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

نهایتا باید به این نکته اشاره کنیم که حس می‌شود M235i گرن کوپه در تلاش است چیزی باشد که فعلا نیست. این خودرو شایستگی داشتن نام و اعتبار M را نداشته و بنابراین از نظر ما مدل 220d گرن کوپه در کل عملکرد و ویژگی‌های مثبت بهتر و بیشتری دارد.

ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

ب‌ام‌و M235i xDrive در روی کاغذ خودرویی سریع و اقتصادی بوده و جادارتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. این خودرو همچنین تجهیزات زیادی دارد اما در واقعیت باید گفت که M235i گرن کوپه متقاعدکننده‌ترین خودرو با لباس M نیست. برخی افراد این خودرو را دوست خواهند داشت اما ما از این نظر مطمئن نیستیم. مدل 220d گرن کوپه در کل خودروی بهتری بوده و با فرمول گرن کوپه ب‌ام‌و همخوانی بهتری دارد.

مشخصات ب‌ام‌و M235i xDrive گرن کوپه

  • قیمت: 37255 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بنزینی
  • قدرت/گشتاور: 302 اسب بخار/450 نیوتون متر
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 4.9 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر
', title: '' };if (typeof e.pvwAttrs != 'object') e.pvwAttrs = {};e.pvwAttrs[rating.id] = rating;d.write('');d.write('');})(window, document);
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه