در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

برانکو در اروپا رقیب دیفندر می شود

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

 برانکو در اروپا رقیب دیفندر می شود

فورد در ابتدا اعلام کرد که برانکو را در اروپا عرضه نمی‌کند اما حالا به نظر می‌رسد نظر این شرکت تغییر کرده است زیرا وقتی اتو اکسپرس در جشنوارهٔ گودوود ریوایول در این رابطه از مدیرعامل فورد «جیم فارلی» سؤال کرد، این‌گونه پاسخ داده است:

مطمئناً [برانکو در اروپا] کار می‌کند. من دیفندرها را در اطراف می‌بینم. من فکر می‌کنم در اینجا خوب کار می‌کند. من فقط منتظر این بچه‌ها [فورد اروپا] هستم تا تصمیم خود را بگیرند

در آگوست سال ۲۰۲۰ فورد اعلام کرد که برانکو به‌طور کامل برای بازار آمریکای شمالی توسعه پیدا کرده و هیچ برنامه‌ای برای عرضهٔ آن در اروپا وجود ندارد. این در حالی بود که فورد در سال ۲۰۱۹ نام برانکو را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیهٔ اروپا به ثبت تجاری رساند. درهرحال، حتی اگر نهایتاً عرضهٔ برانکو در قارهٔ سبز تأیید شود، اروپاییان نمی‌توانند به این زودی‌ها آن‌را خریداری کنند زیرا فورد قبل از آنکه به فکر بازار اروپا باشد باید روی تحویل برانکو به خریداران آمریکایی تمرکز کند.

سازندهٔ آمریکایی در حال حاضر در تولید برانکو با مشکلاتی مواجه است که تحویل به خریداران را با تأخیر مواجه کرده است. یکی از این مشکلات یک نقص تولیدی در سقف خودرو است که فورد به دنبال برطرف کردن آن است. علاوه بر این، در آمریکا تقاضا برای برانکو از عرضه فراتر رفته و فورد در تلاش است تا هرچه زودتر تولید این آفرودر محبوب را افزایش دهد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه