در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مدیرعامل جدید کرایسلر برای بازگشت به شکوه گذشته انتصاب شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مدیرعامل جدید کرایسلر برای بازگشت به شکوه گذشته انتصاب شد

استلانتیس اعلام کرده است که از ۱۳ سپتامبر، «کریستین فویل» به‌عنوان مدیرعامل کرایسلر جدید منصوب خواهد شد. وی قبلاً مدیر بازگانی شرکت هانی‌ول بوده و در بخش خودرو هم تجربه‌ای دارد زیرا قبلاً مسئولیت‌هایی در زمینهٔ فروش و بازاریابی در فورد داشته است. مدیرعامل استلانتیس کارلوس تاوارس دراین‌باره می‌گوید:

هدایت کرایسلر توسط کریستین خبر بزرگی برای استلانتیس است و من متقاعد شده‌ام که او نقشی اساسی و استراتژیک در ایجاد انگیزه و جهت جدید برای این برند نمادین ایفا خواهد کرد و پتانسیل آن‌را آشکار خواهد کرد

به گفتهٔ استلانتیس، فویل با بینش مشتری محور و راه‌حل‌های ابتکاری، استراتژی‌های پیشرفته‌ای را برای محصولات، بازاریابی و مدل تجاری در برند کرایسلر ارائه خواهد کرد و این همان چیزی است که این روزها کرایسلر به آن نیاز دارد. این شرکت مدت‌ها است که کاملاً از دوران اوج خود فاصله گرفته و هم‌اکنون با سبد محصولات بسیار محدود، در فروش از دیگر برندهای FCA عقب است. به همین دلیل، زمانی که استلانتیس شکل گرفت، بسیاری مطمئن بودند که برند کرایسلر به‌طور کامل حذف خواهد شد اما تاوارس با قاطعیت اعلام کرد که کرایسلر در این امپراطوری تازه تأسیس یک ستون خواهد بود.

البته به گفتهٔ وی، هنوز چشم‌انداز آیندهٔ این برند مشخص نشده اما شهرت سابق کرایسلر به‌عنوان ابراز کنندهٔ تکنولوژی خودرویی آمریکایی، با استفاده از ایده‌های مدرنی مثل خودروهای خودران، بدون آلایندگی یا کاملاً متصل می‌تواند بازیابی شود. کرایسلر در ماه جولای تیزری از کراس‌اووری الکتریکی که بر اساس پلت‌فرم STLA ساخته می‌شود منتشر کرد اما بااین‌حال گفته شده این شرکت تا سال ۲۰۲۳ هیچ محصول جدیدی نخواهد داشت.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه