در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

فروش کارخانه دایملر در برزیل به گریت وال موتور

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

فروش کارخانه دایملر در برزیل به گریت وال موتور

گریت وال موتور چین با امضای توافقی توانست کارخانه دایملر AG در ایراسماپولیس برزیل را خریداری کند.

این توافق شامل انتقال مالکیت سایت تولیدی، ماشین‌آلات و تمامی حقوق دیگر به جز پرسنل به گریت وال موتور می‌باشد. این اخبار تقریباً هشت ماه پس از انتشار بیانیه دایملر در زمینه خاتمه تولید در برزیل به خاطر افت فروش ناشی از همه‌گیری کرونا منتشر می‌شود.

گریت وال موتور با در دست گرفتن کنترل این کارخانه اقدام به اتخاذ شیوه‌های تولید، کنترل کیفیت و حفاظت محیط‌زیست مدرن و پیشرفته کرده و از مفهوم‌های مدیریت اطلاعات جدید به همراه استانداردهای تولید جهانی استفاده خواهد کرد. این کارخانه مسافت ۱.۲ میلیون مترمربعی داشته و ۲ هزار شغل جدید را خلق خواهد کرد.

گریت وال به دنبال تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در این کارخانه می‌باشد. این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

آمریکای جنوبی یکی از استراتژیک ترین بازارهای خودرویی برای گریت وال موتور است. ما از سال ۲۰۰۷ تاکنون در این بازار حضور داریم و به نتایج قابل‌توجهی دست یافته‌ایم. اولین پیکاپ ها و شاسی بلندهای ما از محبوبیت بالایی در این منطقه برخوردار هستند و این امر تقویت کننده جا پای ما در بازار آمریکای جنوبی می‌باشد.

فروش جهانی گریت وال در هفت ماه اول امسال رشد ۱۷۶.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش داشته و کارخانه جدید این شرکت در برزیل بخش مهمی از برنامه‌های جهانی شدن این خودروساز است. گریت وال در کشورهای چین، روسیه، تایلند، هند و برزیل اقدام به تولید خودرو خواهد کرد. این خودروساز چینی می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ به فروش ۴ میلیون دستگاهی در سراسر جهان دست یابد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه