در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تصاویر جاسوسی لکسس LX 600 جدید با پوشش استتاری سنگین

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

تصاویر جاسوسی لکسس LX 600 جدید با پوشش استتاری سنگین

این دومین باری است که تصاویر جاسوسی نسل جدید لکسس LX منتشر می‌شود. چند هفته پیش نیز تصاویری مبهم از یک خودروی تست منتشر شده بود. در تصاویر جدید می‌توانیم دقت نظر بیشتری به این خودرو داشته باشیم هرچند پوشش‌های استتاری سنگینی روی LX جدید نقش بسته است.

موضوع جالب اینکه به نظر می‌رسد این پروتوتایپ دقیقاً همان خودرویی است که قبلاً دیده شده بود. پلاک هر دو خودرو مشابه هم بوده اما می‌توان از پشت بخش‌های نازک‌تر پوشش‌های استتاری ورودی‌های هوای گوشه‌دار در بخش پایین نمای جلو را تشخیص داد. ما همچنین می‌توانیم میله‌های جلوپنجره بزرگ را تشخیص دهیم هرچند با قطعیت نمی‌توان دراین‌باره نظر داد. چراغ‌های جلو مشابه نسل جدید تویوتا لندکروزر هستند و در بخش عقب نیز خطوط بدنه مشابهی دیده می‌شود.

طراحی کلی این پرچم‌دار تازه‌نفس کاملاً از دیده‌ها پنهان شده اما می‌دانیم که این خودرو اساساً همان لندکروزر جدید با نشان لکسس خواهد بود. همچنین باور بر این است حداقل یکی از نسخه‌های این خودرو از نوع LX 600 خواهد بود زیرا ژاپنی‌ها قبلاً این نام را ثبت کرده‌اند. گفته شده همین تصاویر جاسوسی نیز به مدل LX 600 تعلق داشته‌اند.

نسل فعلی LX 570 از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری استفاده می‌کند بنابراین اگر از ساختار نام‌گذاری مشابهی استفاده شود شاید زیر کاپوت نسل جدید این قدبلند از پیشرانه ۸ سیلندر ۶ لیتری استفاده شود. البته شاید اعداد ۶۰۰ در این خودرو به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو اشاره داشته باشد. از آنجایی که صنعت خودرو به سمت پیشرانه‌های کم‌حجم و الکتریکی سازی حرکت می‌کند بنابراین استفاده از پیشرانه ۳.۵ لیتری حرکت منطقی‌تری خواهد بود. این پیشرانه ۶ سیلندر جدید در لندکروزر قدرت ۴۰۹ اسب بخاری تولید می‌کند هرچند شایعاتی هم درباره تولید LX 750h هیبریدی با همین پیشرانه اما قدرت ۴۸۰ اسب بخار به گوش رسیده است.

هنوز مشخص نیست که این خودرو چه زمانی رونمایی خواهد شد اما شاید اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ LX جدید را ببینیم.



  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه