در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

پدیدار شدن ناگهانی سوبارو فارستر وایلدرنس ۲۰۲۲ جدید در فضای مجازی!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

پدیدار شدن ناگهانی سوبارو فارستر وایلدرنس ۲۰۲۲ جدید در فضای مجازی!

زیربرند وایلدرنس سوبارو پذیرای دومین عضو خانواده پس از اوت بک می‌شود. چند هفته‌ای است که این خودروساز تیزرهایی از این خودرو را منتشر می‌کند و حالا به‌طور ناگهانی تصاویر و مشخصات فارستر وایلدرنس جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

این خودرو به‌صورت رسمی در وب‌سایت کانادای سوبارو ظاهر شده و برخی اطلاعات پایه از آن و تفاوت‌هایش نسبت به مدل‌های استاندارد دیده می‌شود.

درست همانند برادر بزرگ‌تر، فارستر وایلدرنس به دنبال ایجاد تصوری خارج از جاده از خود بوده و ظاهر گیراتری دارد. در بدنه این خودرو پوشش‌های محافظتی بیشتری در بخش جلو و کناره‌ها بکار رفته و ارتفاع خودرو نیز از سطح زمین افزایش یافته است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی و لاستیک‌های چهارفصل را افزود.

طرفداران سوبارو شاید متوجه پوشش‌های جدیدی در سپر جلو شوند که خاص این مدل است. همچنین روی کاپوت نیز پوشش مشکی‌رنگی دیده می‌شود. ریل‌های سقف هم‌ تغییر پیدا کرده‌اند تا ظرفیت حمل بار این خودرو بیشتر از همیشه باشد.

ما تنها بخشی از کابین را می‌توانیم ببینیم اما با توجه به ویژگی‌های اوت بک وایلدرنس می‌توان گفت فارستر وایلدرنس نیز تجهیزات استاندارد زیادی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی مرکزی و بسته ایمنی جامع سوبارو اشاره کرد. احتمالاً از متریال ضد آب نیز روی صندلی‌ها استفاده شده و در پوشش سقف و سایر بخش‌ها نیز عناصر تیره‌تر بکار رفته است.

با توجه به اسناد موجود، نیروبخش فارستر وایلدرنس پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۹ نیوتون متر خواهد بود. ظاهراً این پیشرانه با گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

با توجه به اینکه خودروی موردبحث در وب‌سایت رسمی سوبارو کانادا پدیدار شده بنابراین طی روزهای آینده رونمایی رسمی آن انجام خواهد شد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه