در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

اولین آستون‌مارتین الکتریکی را سال ۲۰۲۶ رونمایی می شود

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

اولین آستون‌مارتین الکتریکی را سال ۲۰۲۶ رونمایی می شود

تقریباً همهٔ خودروسازان دنیا در حال الکتریکی شدن هستند و این تغییر حتی شامل برندهای فوق لوکسی مثل بنتلی و بوگاتی هم می‌شود. آستون‌مارتین نیز قرار است به این شرکت‌ها اضافه شود زیرا گفته شده اولین محصول الکتریکی این برند بریتانیایی در سال ۲۰۲۶ از راه خواهد رسید. مدیرعامل آستون‌مارتین «توبیاس موئرس» در گفتگو با موتورترند گفته است که خودروهای الکتریکی باید صبر کنند تا این شرکت برای عرضهٔ نسل بعدی خودروهای اسپرت خود آمده شود.

ازآنجایی‌که آستون‌مارتین برای تأمین بودجهٔ توسعهٔ مدل‌های الکتریکی به چند سال زمان نیاز دارد، کمی دیر وارد مهمانی الکتریکی‌ها خواهد شد. البته تا آن زمان، این شرکت مدل‌های کنونی خود را فیس‌لیفت خواهد کرد تا توان رقابت آن‌ها حفظ شود. هرچند DBX پرفروش‌ترین محصول آستون‌مارتین محسوب می‌شود اما به‌احتمال‌زیاد این اولین محصول الکتریکی این شرکت نخواهد بود بلکه انتظار می‌رود این افتخار نصیب جانشین DB11 شود زیرا موئرس گفته است:

ما به‌طور سنتی دودر بوده‌ایم و بنابراین جانشینی برای DB11 خواهیم داشت

موئرس برای الکتریکی‌های آینده هیجان داشته و انتظار دارد حداقل نیمی از سبد محصولات آستون‌مارتین تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی شود. البته به گفتهٔ وی، این شرکت می‌تواند همچنان مدل‌های سنتی را هم تولید کند زیرا هنوز خریدارانی هستند که خودروی موتور وسط درون‌سوز می‌خواهند. آستون‌مارتین همچنین علاوه بر اینکه تا جای ممکن به پیشرانه‌های درون‌سوز وفادار خواهد ماند، خریداران را هم مجبور به انتخاب از بین الکتریکی یا درون‌سوز نخواهد کرد زیرا در برخی بازارها مدل‌های پلاگین‌هیبریدی را عرضه خواهد کرد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه