در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

پروژهٔ نسخهٔ پیکاپ فورد برانکو بدون دلیل مشخصی لغو شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

پروژهٔ نسخهٔ پیکاپ فورد برانکو بدون دلیل مشخصی لغو شد

این روزها فورد برانکو به خودروی بسیار محبوب و داغی تبدیل شده اما بااین‌حال به نظر می‌رسد پروژهٔ ساخت نسخهٔ پیکاپ این خودرو لغو شده باشد. هرچند فورد هیچ‌گاه به‌طور رسمی ساخت برانکوی پیکاپ را تأیید نکرد اما انتظار می‌رفت این نسخه در سال ۲۰۲۴ برای رقابت با جیپ گلادیاتور از راه برسد؛ اما ظاهراً قرار نیست این اتفاق رخ دهد زیرا اتو نیوز از قول دو منبع آگاه گزارش داده که این پروژه لغو شده است. گفته می‌شود فورد این تصمیم را به قطعه‌سازان هم اعلام کرده اما هیچ توضیحی در مورد دلیل این کار وجود ندارد.


ازآنجایی‌که ساخت این پیکاپ هیچ‌گاه به‌طور رسمی اعلام نشد، طبیعی است که فورد در مورد لغو ساخت آن‌هم نخواهد حرفی بزند. انتظار می‌رفت برانکو پیکاپ اشتراکات زیادی با رنجر داشته باشد و ممکن است یکی از دلایل کنار رفتن آن‌هم همین موضوع باشد زیرا این پیکاپ جدید می‌تواند فروش رنجر را تحت تأثیر قرار دهد. هرچند فورد به‌تازگی اعلام کرده است که ۷۰ درصد از خریداران فورد از برندهای دیگر به سمت فورد آمده‌اند اما تکرار این کار در بخش پیکاپ‌ها که خود فورد بازیگر اصلی آن است بسیار دشواری خواهد بود.

جیپ با گلادیاتور چنین مشکلی نداشت زیرا این پیکاپ با رم ۱۵۰۰ همپوشانی ندارد. البته چند وقت پیش حرف‌وحدیث‌هایی در مورد احتمال بازگشت پیکاپ میان سایز رم داکوتا مطرح شده بود اما بعداً پروژهٔ ساخت این پیکاپ هم توسط فیات-کرایسلر لغو شده که احتمالاً دلیل این تصمیم هم همپوشانی داکوتا با گلادیاتور بوده است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه