در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

نویگیتور و F150 معیار تویوتا برای توسعهٔ نسل جدید تاندرا

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

نویگیتور و F150 معیار تویوتا برای توسعهٔ نسل جدید تاندرا

هرچند تویوتا هنوز رسماً نسل جدید تاندرا را معرفی نکرده اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد زیرا این شرکت با انتشار تصویری نمای بیرونی آن‌را نشان داده است، تیزری از داخل آن منتشر کرده و پیش‌نمایشی از سیستم تعلیق آن ارائه کرده است؛ بنابراین احتمالاً طی ماه‌های آینده نسل جدید تاندرا به‌طور کامل معرفی خواهد شد. بااین‌حال، ویدئوی جدیدی از TFLtruck نشان می‌دهد که هنوز فرایند توسعهٔ این پیکاپ ادامه دارد زیرا در این ویدئو، نمونهٔ آزمایشی تاندرا در حال مقایسه با یک لینکلن نویگیتور دیده می‌شود.


دیدن تاندرا در کنار چنین خودروی لوکسی کمی عجیب به نظر می‌رسد چون نویگیتور رقیبی برای لکسس LX محسوب می‌شود نه یک پیکاپ اما در همین حال، در کنار کاروان تاندراهای آزمایشی که شامل دو نمونهٔ استتار شده می‌شود، یک فورد F150 هیبریدی هم رؤیت شده است. شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه تویوتا قصد دارد نسل جدید تاندرا را با قوای محرکهٔ هیبریدی عرضه کند و بنابراین منطقی است که این شرکت پیکاپ جدید خود را با F150 هیبریدی مقایسه کند. همچنین ازآنجایی‌که این فورد پرفروش‌ترین خودروی بازار ایالات‌متحده است، معیار خوبی برای محک زدن به‌حساب می‌آید.

انتظار می‌رود نسل جدید تاندرا به همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی لندکروزر جدید مجهز شود که این می‌تواند یکی از دلایل حضور نویگیتور در طول آزمایش‌ها باشد. البته همین پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی ۴۵۰ اسب بخاری نویگیتور از سال ۲۰۱۸ برای F150 هم ارائه می‌شود؛ بنابراین تویوتا می‌تواند پیشرانهٔ خود را با این پیشرانهٔ فورد مقایسه کرده و سروصدا، ارتعاش و لرزش آن‌ها را به‌طور دقیق بررسی کند. در F150 هیبریدی هم از نسخهٔ ضعیف‌تری از همین موتور V6 به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌شود که می‌تواند معیار خوبی برای توسعهٔ نسخهٔ هیبریدی تاندرا باشد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه