در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

دیابلو SV مدل ۱۹۹۸ یا هوراکان نو؟

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

دیابلو SV مدل ۱۹۹۸ یا هوراکان نو؟

هم‌اکنون اگر بخواهید بیش از ۲۰۰ هزار دلار برای خرید یک لامبورگینی هزینه کنید، می‌توانید یک اوراکان نو بخرید اما اگر بخواهید از دیگران متمایز باشید، این دیابلو SV مدل ۱۹۹۸ می‌تواند گزینهٔ بهتری باشد. این خودرو در ابتدا در تگزاس تحویل داده شده و در سال ۱۹۹۹ به کالیفرنیا منتقل شده است. سپس اوایل امسال به تملک مالک فعلی درآمده است. این دیابلو مدل ۱۹۹۸ آخرین دیابلویی است که چراغ‌های مخفی دارد زیرا یک سال بعد نسخهٔ فیس‌لیفت با چراغ‌های ثابت به بازار آمد.


این خودرو در بیرون به رنگ قرمز روسو است که با گرافیک بزرگ SV، بال عقب مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۸ اینچی OZ تضاد جالبی دارد. این رینگ‌ها با لاستیک‌های پیرلی ۲۴۵ در جلو و ۳۳۵ در عقب پوشیده شده‌اند و پشت آن‌ها دیسک‌های ترمز سوراخ‌دار با کالیپرهای مشکی‌رنگ برمبو خودنمایی می‌کند. گفته شده در سپتامبر ۲۰۲۰ پیشرانه و گیربکس این خودرو به‌طور کامل سرویس شده که شامل مواردی مثل تسمه‌های جدید، شمع‌های جدید و تنظیم سوپاپ‌ها می‌شود.

در داخل خودرو نیز چرم کرمی‌رنگی در صندلی‌ها، رو دری‌ها و تونل گیربکس دیده می‌شود که در طول این سال‌ها به‌خوبی نگهداری شده است. دیابلو SV به یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V12 تنفس طبیعی مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی متصل شده که نیرو را به دیفرانسیل لغزش محدود ZF در عقب می‌فرستد. این دیابلو نزدیک به ۵۵ هزار کیلومتر کار کرده و قیمت پیشنهادی برای آن تا این لحظه ۲۲۰ هزار دلار است. برای مقایسه، قیمت یک اوراکان اوو محرک عقب پایه از ۲۱۵ هزار دلار شروع می‌شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه