در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

کراس‌اوور کوچک و ارزان‌قیمت جدیدی برای هندی‌ها، تاتا پانچ

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

کراس‌اوور کوچک و ارزان‌قیمت جدیدی برای هندی‌ها، تاتا پانچ

تاتا اولین تصویر رسمی از کوچک‌ترین کراس‌اوور خود که پانچ نام دارد را منتشر کرده است. این خودرو نسخهٔ تولیدی کانسپت تاتا HBX محسوب می‌شود که سال گذشته رونمایی شد. پانچ با چراغ‌های جلوی دوقسمتی مشابه مدل‌های بزرگ‌تر هریر و سفری و همین‌طور بدنه‌ای عضلانی، طراحی مدرنی دارد. همچنین این خودرو با سقف سفیدرنگ به همراه ستون‌های مشکی و روکش‌های پلاستیکی در سراسر بدنه، روند طراحی کنونی کراس‌اوورها را دنبال کرده و خودرویی ماجراجویانه به نظر می‌رسد.


به گفتهٔ تاتا، این کراس‌اوور جدید برای کاربران نسل بعدی طراحی شده است و بنابراین انتظار می‌رود نمایشگر لمسی شناور و صفحه آمپر نیمه دیجیتالی نسخهٔ کانسپت در این نسخهٔ تولید حفظ شوند. پانچ روی معماری پیشرفتهٔ جدید تاتا بنام ALFA-ARC ساخته شده که در هاچ‌بک ساب‌کامپکت آلتوز هم به کار رفته است. سازندهٔ هندی هنوز اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌های این کراس‌اوور منتشر نکرده اما احتمالاً پانچ با یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر در نسخه‌های تنفس طبیعی و توربوشارژ ارائه خواهد شد. نیروی این موتور هم از طریق گیربکس‌های پنج سرعتهٔ دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در هند کراس‌اوورهای کوچک بسیار محبوب شده‌اند و به همین دلیل تاتا پانچ با رقبای زیادی مثل رنو کوئید، ماروتی سوزوکی کاپوچینو، کیا سونت، نیسان مگنیت و… مواجه خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت پایهٔ این کراس‌اوور هندی از حدود ۶۸۰۰ دلار آغاز شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه