در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

سود بردن آستون‌مارتین از مشکل تأمین موتورهای V8 مرسدس بنز!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

سود بردن آستون‌مارتین از مشکل تأمین موتورهای  V8 مرسدس بنز!

چندی پیش گفته شد که به دلیل مشکلاتی در تأمین قطعات، عرضهٔ تقریباً همهٔ مدل‌های هشت سیلندر مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد شد؛ اما خوشبختانه این وضعیت بر آستون‌مارتین که از موتورهای هشت سیلندر AMG در محصولات خود استفاده می‌کند تأثیری نخواهد گذاشت زیرا به گفتهٔ مقامات این شرکت، آستون‌مارتین برای پاسخ به تقاضای رو به افزایش برای محصولاتش در سراسر جهان، پیشرانه‌های هشت سیلندر زیادی در اختیار دارند.

امسال یافتن و خرید خودرویی با پیشرانهٔ V8 از همیشه سخت‌تر شده است زیرا به خاطر مقررات سخت‌گیرانهٔ آلایندگی، افزایش قیمت سوخت و حالا کمبود قطعات، خودروسازان تحت‌فشار هستند. به همین دلایل، مرسدس بنز هم اوضاع بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت. این شرکت تأیید کرده است که برای مدل ۲۰۲۲ به‌جز S کلاس، امکان خرید هیچ محصول دیگری با پیشرانهٔ V8 وجود نخواهد داشت.

اما همان‌طور که در ابتدا اشاره شد این مشکل برای آستون‌مارتین وجود نخواهد داشت زیرا این شرکت اظهار داشته است که تمام هشت سیلندرهای موردنیاز برای ادامهٔ فرایند تولید محصولات خود را در اختیار دارد؛ بنابراین کسانی که سال آینده یک مرسدس بنز V8 بخواهند تنها کاری که باید انجام دهند مراجعه به نمایندگی‌های آستون‌مارتین و خرید یکی از مدل‌های V8 این شرکت است! آستون‌مارتین تاکنون حدود ۲۵۰۰ دستگاه خودرو با پیشرانهٔ V8 مرسدس به فروش رسانده و بنابراین برای عرضهٔ محصولات خود در سال آینده به پیشرانهٔ زیادی نیاز ندارد. این ثبات در سبد محصولات این شرکت برای کمک به ادامهٔ روند رو به رشد آن بسیار مهم خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه