در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

اهدای آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT به بازیکنان تیم بایرن‌مونیخ

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

اهدای آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT به بازیکنان تیم بایرن‌مونیخ

حضور در تیم‌های فوتبال سطح بالایی همچون بایرن‌مونیخ آلمان مزیت‌های خاص خودش را دارد و اخیراً کلید چندین دستگاه آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT جدید به بازیکنان و مدیران این تیم پرافتخار تحویل داده شده است.

آئودی مدت‌های زیادی است که با این تیم فوتبال همکاری داشته و هر سال محصولات جدید خود را در اختیار بازیکنان بایرن‌مونیخ می‌گذارد. سپتامبر سال پیش اکثر بازیکنان و مدیران این تیم پشت فرمان محصولات E-Tron و E-Tron اسپورت بک ارباب حلقه‌ها نشستند.

در کل ۱۵ بازیکن و مدیر این تیم توانسته‌اند با E-Tron GT و RS E-Tron GT جدید همراه شوند. در زمان مراسم رسمی تحویل این خودروها به بازیکنان که در مرکز تجربه سواری آئودی برگزار شده ۱۰ بازیکن فرصت بررسی این سدان الکتریکی را داشته‌اند. همچنین قهرمانان مسابقات فرمول E نکاتی را به بازیکنان بایرن‌مونیخ اعلام کرده‌اند.

یکی از مربیان بایرن‌مونیخ گفته است:

قدرت آئودی RS E-Tron GT الکتریکی کردن صنعت خودروست. این خودروها قطعاً آینده حمل‌ونقل را شکل می‌دهند.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره آئودی نیز اظهار داشته است:

وقتی تجسم و لذت باهم همراه شوند دستاوردهای فوق‌العاده‌ای حاصل خواهد شد. همین موضوع درباره همکاری بایرن‌مونیخ و آئودی نیز صدق می‌کند. آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT نشان دهنده عملکرد هوشمند هستند. این خودروها قبلاً آینده برند آئودی را شکل داده‌اند بنابراین همکاری سفیران برند ما با بازیکنان بایرن‌مونیخ به منظور نمایش تعهد هر دو تیم به پیشرفت با یکدیگر منطقی جلوه می‌کند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه