در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

سدان جدید چانگان یونی‌وی با شکل و شمایلی جذاب معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

سدان جدید چانگان یونی‌وی با شکل و شمایلی جذاب معرفی شد

چند وقتی بود که می‌دانستیم چانگان در حال کار روی توسعهٔ سدان جدیدی است و حالا این خودرو که یونی‌وی نام گرفته معرفی شده است. این خودرو سومین محصول از خانوادهٔ جدید UNI چانگان پس از کراس‌اوورهای یونی‌تی و یونی‌کی محسوب می‌شود. به همین دلیل، طراحی سدان یونی‌وی دنباله‌روی محصولات قبلی این خانواده بوده و در اینجا هم همان چراغ‌های جلوی باریک و شارپ به همراه جلوپنجره‌ای که به خودروهای الکتریکی شباهت دارد دیده می‌شود.

پروفیل جانبی خودرو نیز با کاپوت کشیده و سقف شیب‌دار که در انتها فرمی فست‌بک دارد، از نمای جذابی برخوردار است. رینگ‌های ۱۸ اینچی سفارشی و دستگیره‌های در مخفی که این روزها در بسیاری از خودروهای جدید چینی می‌بینم هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه نمای جانبی یونی‌وی هستند. در عقب خودرو هم چراغ‌های باریک و شارپی طراحی شده که به هم متصل هستند. کمی پایین‌تر، یک دیفیوزر بزرگ در سپر تعبیه شده که دو سر اگزوز کرومی از طرفین آن بیرون آمده و در میانهٔ آن‌هم چراغ ترمز سوم جای گرفته است.

در حال حاضر میدانیم که برای یونی‌وی یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۵ اسب بخار قدرت در نظر گرفته شده و فعلاً هیچ اشاره‌ای به ارائهٔ پیشرانهٔ قوی‌تر ۲ لیتری یا قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی نشده است. درهرحال، احتمالاً همین موتور ۱.۵ لیتری هم برای یونی‌وی کافی خواهد بود زیرا این سدان کامپکت با ۴,۶۸۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۳۸ میلی‌متر عرض و ۱,۴۳۰ میلی‌متر ارتفاع، هم‌اندازهٔ خودروهایی مثل هوندا سیویک و هیوندای الانترا است. اطلاعات بیشتر و مشخصات کامل چانگان یونی‌وی بعداً منتشر خواهد شد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه